36 Reacties

7 maanden geleden

Reactie op IlseStr

Ik ben ook 32 weken en zal ook in Ieper bevallen 🙈 Ik neem 3 zakken mee. 1 ...
Zal ook eens starten met m'n lijstje 😅 veel succes binnen enkele weken!

6 maanden geleden

Hoi! Hoe groot is jullie valies voor op de kamer? Ik wil er aan beginnen maar heb het gevoel dat niet alles in een kleine valies zal passen zoals voor handbagage. 🙈 De handdoeken alleen al nemen de helft van de valies in.

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Hoi! Hoe groot is jullie valies voor op de kamer? Ik wil er aan beginnen ma ...
Ben er nog steeds niet aan begonnen eigenlijk 😅 Handdoeken nemen idd wel veel ruimte in, maar die kan je eventueel in een aparte zak meenemen? Ik ben toch van plan om mijn klein valiesje mee te nemen, daar kunnen bij mij wel spullen in voor 4/5 dagen + handdoeken.

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Ben er nog steeds niet aan begonnen eigenlijk 😅 Handdoeken nemen idd wel v ...
Haha jij bent precies ook wel heel gerust he in alles 😁 love it! Ja handdoeken apart is nog een idee. Ik ben al 3 weken op reis geweest met handbagage en toch lijkt de valies maken voor enkele dagen materniteit veel moeilijker 😅

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ik vind het ook super moeilijk! 😅 momenteel heb ik een handbagage + een grote luiertas en daar lijkt alles in te passen van kledij en producten voor mezelf en de baby. Alleen de handdoeken moet ik nog inpakken en wil graag nog iets voorzien voor snackjes en bezigheidstherapie. Dus bij nader inzien toch aan het twijfelen voor nog iets groter. 😂

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Haha jij bent precies ook wel heel gerust he in alles 😁 love it! Ja handdo ...
Hahaha, bekijk het als een staycation 😜 Oh ja, nog tijd genoeg denk ik dan. En als ze toch wat vroeger komt, dan maak ik mijn tas wel tussen de weeën door 😅

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Hahaha, bekijk het als een staycation 😜 Oh ja, nog tijd genoeg denk ik dan ...
Haha groot gelijk! Ze zeggen toch dat je de eerste weeën zoveel mogelijk moet negeren dus je moet dan toch iets te doen hebben 😅

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Haha groot gelijk! Ze zeggen toch dat je de eerste weeën zoveel mogelijk mo ...
Voila, goeie afleiding 😁

6 maanden geleden

Reactie op vdlellen

Ik vind het ook super moeilijk! 😅 momenteel heb ik een handbagage + een gr ...
Ben blij dat ik niet de enige ben 😅 Heb het gevoel dat dit een halve volksverhuizing wordt met al die verschillende tassen 🙈 Succes ermee! ❤️

6 maanden geleden

Ik ben maandag 39w en mijn vluchttassen zijn sinds vandaag echt klaar. 😂 Enkel zo nog de laatste spulletjes zoals oplader ed moeten er nog in. Ik heb 1 kleine koffer voor op het verloskwartier. 1 kleine koffer met spullen voor op de materniteit. Luiertas waar alle spullen van de baby inzit.

6 maanden geleden

Ik had geen zin in 3-4 zakken dus heb 1 grote valies voor mij en partner en dan de babyzak met spulletjes voor de baby 😬

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ik ben maandag 39w en mijn vluchttassen zijn sinds vandaag echt klaar. 😂 E ...
Hier dezelfde verdeling!

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Hier dezelfde verdeling!
Hier ook. Klein tasje (minder rugzakje) voor verlos Kleine trolley voor mezelf op Materniteit en de luiertas gevuld voor de baby 👶🏼 Papa heeft 1 onderbroek, t shirt en tandenborstel in mijn rugzakje want blijft miss de eerste avond wel maar moet voor de rest over en weer voor onze twee harige kindjes 🐕 🐶

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ik heb een gewone valies voor mezelf voor op de kamer wznt de handdoeken nemen inderdaad al veel plaats in. Hele kleine trolley met het babygerief. En een kleine weekendtas voor de verloskamer.

6 maanden geleden

Reactie op MarieT

Ik heb 1 middelgrote valies met alles voor de baby, materniteit en handdoeken en mijn man en nog wat drank en snackjes voor tijdens het verblijf. Voor het Verloskwartier heb ik een aparte luiertas met enkel spullen voor tijdens de bevalling. De koffer staat sinds deze week volledig klaar (37 weken) in de hoop dat ons bolletje zich snel meld 🤭

6 maanden geleden

Hier ook. Klein tasje (minder rugzakje) voor verlos Kleine trolley voor ...
Haha idem hier voor de papa 🤭