36 Reacties
MOD
6 maanden geleden
Reactie op MarieT
Hoi! Hoe groot is jullie valies voor op de kamer? Ik wil er aan beginnen ma ...
Ben er nog steeds niet aan begonnen eigenlijk 😅 Handdoeken nemen idd wel veel ruimte in, maar die kan je eventueel in een aparte zak meenemen? Ik ben toch van plan om mijn klein valiesje mee te nemen, daar kunnen bij mij wel spullen in voor 4/5 dagen + handdoeken.
6 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ben er nog steeds niet aan begonnen eigenlijk 😅 Handdoeken nemen idd wel v ...
Haha jij bent precies ook wel heel gerust he in alles 😁 love it!
Ja handdoeken apart is nog een idee. Ik ben al 3 weken op reis geweest met handbagage en toch lijkt de valies maken voor enkele dagen materniteit veel moeilijker 😅
6 maanden geleden
Reactie op MarieT
Ik vind het ook super moeilijk! 😅 momenteel heb ik een handbagage + een grote luiertas en daar lijkt alles in te passen van kledij en producten voor mezelf en de baby. Alleen de handdoeken moet ik nog inpakken en wil graag nog iets voorzien voor snackjes en bezigheidstherapie. Dus bij nader inzien toch aan het twijfelen voor nog iets groter. 😂
6 maanden geleden
Ik ben maandag 39w en mijn vluchttassen zijn sinds vandaag echt klaar. 😂
Enkel zo nog de laatste spulletjes zoals oplader ed moeten er nog in.
Ik heb 1 kleine koffer voor op het verloskwartier.
1 kleine koffer met spullen voor op de materniteit.
Luiertas waar alle spullen van de baby inzit.
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Hier dezelfde verdeling!
Hier ook.
Klein tasje (minder rugzakje) voor verlos
Kleine trolley voor mezelf op Materniteit en de luiertas gevuld voor de baby 👶🏼
Papa heeft 1 onderbroek, t shirt en tandenborstel in mijn rugzakje want blijft miss de eerste avond wel maar moet voor de rest over en weer voor onze twee harige kindjes 🐕 🐶
6 maanden geleden
Reactie op MarieT
Ik heb een gewone valies voor mezelf voor op de kamer wznt de handdoeken nemen inderdaad al veel plaats in. Hele kleine trolley met het babygerief. En een kleine weekendtas voor de verloskamer.
6 maanden geleden
Reactie op MarieT
Ik heb 1 middelgrote valies met alles voor de baby, materniteit en handdoeken en mijn man en nog wat drank en snackjes voor tijdens het verblijf. Voor het Verloskwartier heb ik een aparte luiertas met enkel spullen voor tijdens de bevalling. De koffer staat sinds deze week volledig klaar (37 weken) in de hoop dat ons bolletje zich snel meld 🤭