9 Reacties

6 maanden geleden

Ik heb het zelf nog niet voorgehad bij mijn schoonmoeder maar wel bij andere personen ik ben zelf nu ook 35 weken zwanger en heb ook wel redelijk wat last van deze kwaaltjes en ben ook zo ik zeg rap mijn gedacht en klink het ni dan bots het de ene is nu meer gevoeliger dan de andere alleen jij weet hoe je voelt en wat je nog kan op zoveel weken dus niets aantreken ik zou ze gewoon nigeren als je ze ziet en als ze iets zegt zou ik ze erover aanspreken hoe je er u bij voelt en of het wel waar is verder u niet teveel aan trekken en genieten van u zwangerschap 🤗

6 maanden geleden

Je stelt je zeker NIET aan! Elke zwangerschap is anders. Ik ben nu 37 weken en heb ondertussen al 3 weken heel veel last van mijn rug, buik, ... ik heb trouwens al heel mijn zwangerschap heel veel kwaaltjes gehad. Het beste wat je kan doen, is niet naar die commentaar luisteren en het proberen naast je te leggen. Jij bent de enige die weet hoe jij je voelt. Wat maakt het uit wat andere mensen zeggen. Nog veel succes en probeer er zeker nog wat van te genieten 😊

6 maanden geleden

Reactie op lovely1993

Ik heb het zelf nog niet voorgehad bij mijn schoonmoeder maar wel bij ander ...
Dankjewel stel me zeker gerust 🙂

6 maanden geleden

Reactie op Maggie87

Je stelt je zeker NIET aan! Elke zwangerschap is anders. Ik ben nu 37 weken ...
Dankjewel stel me heel gerust 🙂

6 maanden geleden

Elke zwangerschap is anders en ieders grens ligt anders, dus voel je er zeker niet door verveeld! Ik zou er haar persoonlijk wel face to face over aanspreken wat je hebt gehoord en dat je 't niet weet te appreciëren. T is tenslotte ook helemaal geen wedstrijd "om ter 't langst blijven werken". Ik was ook van plan om tot 39w te werken maar op 35 ging het niet meer en da's helemaal oke!

6 maanden geleden

Elke zwangerschap is anders en ieders grens ligt anders, dus voel je er zek ...
Ja inderdaad is waar bedankt 🙂

6 maanden geleden

Zoals de anderen zeggen: niet iedere zwangerschap is hetzelfde. Ik ben tezamen zwanger met mensen van mijn leeftijd en we hebben allemaal andere kwaaltjes 🤷🏻‍♀️ Ik heb trouwens het omgekeerde voor met mijn schoonmoeder, ik ben nu als zwangere vrouw nog fitter dan haar 😅 Ze sporen me net altijd aan om rustiger te doen 🤷🏻‍♀️ Zwanger zijn is geen wedstrijd, je moet voor jezelf aanvoelen wat comfortabel is en wat niet.

MOD

6 maanden geleden

Ik ben 33+4 weken zwanger en ben sinds maandag volledig thuis gezet. Ik heb ook al heel de zwangerschap lang last van verschillende kwaaltjes. Sommige mensen gaan hier goed mee om, anderen hebben altijd wel een weerwoord (ofwel dat ik me aanstel of dat zij het toch nog veel lastiger hadden bijvoorbeeld). Maar uiteindelijk is het grote merendeel wel een giga steun voor mij en daar trek ik mij aan op. Het gaat hier natuurlijk wel om iemand die dicht bij je staat dus ik zou dat wel gewoon aankaarten dat je je daar niet goed bij voelt

6 maanden geleden

Ik ben al sinds 18 weken thuis door zwangerschapskwaaltjes. Ik herken de commentaar dus wel maar alle geluk niet door mijn schoonmama. Ik heb gewoon altijd zelf geantwoord dat elke zwangerschap anders is en iedereen voelt zelf wat men kan ☺️