18 Reacties

6 maanden geleden

Jaaa zaterdag een fotoshoot gehad. Zo zo benieuwd naar het resultaat!

6 maanden geleden

Ik heb er ook al eentje gedaan met mijn partner, de newborn shoot gaan we ook nog inplannen!

6 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ik heb er ook al eentje gedaan met mijn partner, de newborn shoot gaan we o ...
Het resultaat al mogen ontvangen? 🤗

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Jaaa zaterdag een fotoshoot gehad. Zo zo benieuwd naar het resultaat!
Wij hadden er bij onze dochter ook een gedaan. Dit was toen mijn lievelingsfoto.

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Wij hadden er bij onze dochter ook een gedaan. Dit was toen mijn lievelings ...
Moooi!!!

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Het resultaat al mogen ontvangen? 🤗
Enkel een voorproefje.. maar die staat me al heel erg aan dus ben benieuwd naar de rest 😁

6 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Enkel een voorproefje.. maar die staat me al heel erg aan dus ben benieuwd ...
Oooh. 🥰 Helemaal fan van de stijl ook!

6 maanden geleden

Ik moet nog wachten tot 23 mei 😭om de foto s te zien... Ik zei wel tegen fotograaf dat ik ze zeker VOOR bevalling wil (ben uitgerekend voor 19/06)

6 maanden geleden

Reactie op prien

Ik moet nog wachten tot 23 mei 😭om de foto s te zien... Ik zei wel tegen f ...
Ooh amaaai dat is wel heeel lang zeg! Hier ten laatste 6 mei de foto’s.

6 maanden geleden

Wij hebben gisteren één gedaan! Had er heel veel zenuwen voor want ik vind foto's nemen verschrikkelijk. 🙃 Maar was een super toffe fotografe en we zijn nu heeel blij dat we het gedaan hebben! 🥰 Wij hebben ook de newborn shoot al vast liggen.

6 maanden geleden

Ik ben zelf hobbyfotograaf en vond het moeilijk om een keertje aan de andere kant van de lens te staan. Mijn meter (ook hobbyfotograaf) heeft al foto's van mij alleen gemaakt en eind volgende week doen we de fotosessie met mijn partner 😊 Newbornshoot wil ik zelf proberen te doen, hopelijk ben ik dan al een beetje mobiel genoeg 😊😊

6 maanden geleden

Ik moet dus nog even wachten op resultaat😭 maar mijn partner nam even een foto tussendoor. Het is bij mij wel meer het "feeërieke"thema geworden in een bos en aan water.

6 maanden geleden

Hier ook gedaan. Zeer tevreden van het resultaat! Vriend haat echt foto’s maar ook hij was helemaal van zijn sokken geblazen. Newbornshoot ligt ook al vast.

6 maanden geleden

Reactie op vdlellen

Wij hebben gisteren één gedaan! Had er heel veel zenuwen voor want ik vind ...
Ik zag je profielfoto, suuper leuke foto! 🥰 Nog die ondertussen hun foto’s hebben ontvangen?

6 maanden geleden

Hier ook gedaan 🥰

6 maanden geleden

Hier gewoon enkele foto's laten nemen door de toekomstige meter in haar tuin 🙈

6 maanden geleden

Hier op 32 weken een shoot gedaan en op 34 weken had ik de foto’s. Ze zijn echt prachtig al zeg ik het zelf 😝

5 maanden geleden

Op 33 weken een shoot voor mezelf/mij alleen gedaan. Ik kan geen favorieten kiezen 🥹 Bij mijn zoontje heb ik dit niet gedaan en had ik achteraf wel veel spijt van, dus nu heel blij dat ik deze heb 😇