Net een pregnancy photoshoot gedaan met mijn partner en ik vond het echt een aanrader. Zijn er nog die dit gedaan hebben of nog gaan doen? De newborn photoshoot heb ik ook al ingepland.
Wij hebben gisteren één gedaan! Had er heel veel zenuwen voor want ik vind foto's nemen verschrikkelijk. 🙃 Maar was een super toffe fotografe en we zijn nu heeel blij dat we het gedaan hebben! 🥰 Wij hebben ook de newborn shoot al vast liggen.
Ik ben zelf hobbyfotograaf en vond het moeilijk om een keertje aan de andere kant van de lens te staan. Mijn meter (ook hobbyfotograaf) heeft al foto's van mij alleen gemaakt en eind volgende week doen we de fotosessie met mijn partner 😊 Newbornshoot wil ik zelf proberen te doen, hopelijk ben ik dan al een beetje mobiel genoeg 😊😊
Ik moet dus nog even wachten op resultaat😭 maar mijn partner nam even een foto tussendoor. Het is bij mij wel meer het "feeërieke"thema geworden in een bos en aan water.
Hier ook gedaan. Zeer tevreden van het resultaat! Vriend haat echt foto’s maar ook hij was helemaal van zijn sokken geblazen. Newbornshoot ligt ook al vast.
Op 33 weken een shoot voor mezelf/mij alleen gedaan. Ik kan geen favorieten kiezen 🥹 Bij mijn zoontje heb ik dit niet gedaan en had ik achteraf wel veel spijt van, dus nu heel blij dat ik deze heb 😇