Hallo mama’s
Ik ben nu bijna 12 weken postpartum en ben nog steeds niet ongesteld geweest.
Ik weet wanneer je borstvoeding geeft dat dit langer kan duren, maar nu vroeg ik mij af of er onder jullie al zijn die deze wel al kregen en ik mij geen zorgen hoeft te maken?
Mijn baby is ook 3 maand geweest vorige week en nog steeds geen maandstonden. Geef ook BV.
Op cozo las ik nu het verslag van mn gyne waarop staat linker en rechter eierstokken niet zichtbaar...?
Ze sprak mij daarover niet aan
aan... 🤔🤔🤔
Mijn baby is ook 3 maand geweest vorige week en nog steeds geen maandstonde ...
Oei dan zou ik toch eens bellen voor gewoon wat meer informatie, misschien helemaal niets om je zorgen over te maken.
Hier is ze bijna 15 weken en ook nog steeds geen maandstonden, lang het geen probleem zou zijn vind ik het best fijn 😅
Hier 12w+4 en ook nog niets. Al moet ik wel zeggen dat ik in mijn 'normale' cyclus ook maar 2 of 3x per jaar ongesteld werd, dus ik ben eraan gewend dat er niets gebeurt 😅
Ik had bij mijn eerste kindje zeker een jaar lang geen maandstonden door de borstvoeding, was heerlijk. Ze dronk ook wel veel langer. Dat besef ik nu ik kan vergelijken met onze tweede. Dat is happen, 5min drinken en klaar. 😅 Geen idee of dat een invloed zal hebben, we zijn ondertussen bijna 13 weken ver en tot nu toe nog niet. 🍀
Hier ook weer voor de eerste keer ongesteld ondertussen. Ben 18 weken geleden bevallen ☺️ Raar zo, omdat ik een dik jaar lang geen regels heb gehad (zwangerschap + erna) 😜
Moeder natuur, 't is oké dat ik weet dat alles terug werkt. Nu mag je weer vertrekken 😂