7 Reacties

7 maanden geleden

Ik weet niet of dit gelijkaardig is. Maar ik ben wegens pijn rechts en boven mijn navel naar de huisarts geweest. Wanneer hij trapte hierop deed dit echt pijn. Ik blijk een spierscheurtje te hebben. Maar bij mij was het echt een stekende felle pijn. Helemaal anders dan menstruatiepijn

7 maanden geleden

Bij mij is het niet echt pijn, eerder ongemak ma het helpt Idd ook niet als de kleine net op die plaats trapt 😅 het is meer een soort van spanning bij mij.

7 maanden geleden

Reactie op Biatha

Bij mij is het niet echt pijn, eerder ongemak ma het helpt Idd ook niet als ...
Ah, ik voel dat ook al enkele weken. Pijn doet het niet, maar is inderdaad een soort druk van binnenuit. Ik ga er al heel de tijd vanuit dat dat gewoon de baby is die te weinig ruimte heeft 😅

7 maanden geleden

Ah dat heb ik ook soms. Maar denk niet dat dat oefenweeën zijn. Meer baby die toevallig met heel zijn rug of poep ofzo ergens duwt denk ik. Geen idee, als iemand het vraagt aan zijn gyn/vroedvrouw hoor ik het graag, ik heb me er nog niet in verdiept

7 maanden geleden

Oefenweëen voelt echt als menstruatiepijn, je benen voelen zwaar en je hebt last van een zeurende pijn in je onderbuik. ☺️

7 maanden geleden

Oefenweëen voelt echt als menstruatiepijn, je benen voelen zwaar en je hebt ...
Heb nooit echt pijn of krampen en gehad van mijn regels. Dus kan het niet echt herkennen 😅 ma bedankt voor de uitleg. Denk niet dat het dat is bij mij, is echt vanboven dat het ongemak zit.