9 Reacties

6 maanden geleden

Heel herkenbaar! Al merk ik wel dat als ik tóch buitenkom en afspreek met vrienden of familie, ik hier ook wel deugd van heb 😊

6 maanden geleden

Blij om hier te lezen dat t niet aan mij ligt maar dat er nog andere zijn met dit gevoel! 😁 Helemaal herkenbaar! Ben uitgerekend voor 1 juni, heb momenteel echt alleen maar boodschap een rust en kalmte 🙈

6 maanden geleden

Ik ben echt een uitzondering denk ik, ik heb dat helemaaaaaal nog niet 🙈 Heb wel gelezen dat nesteldrang vanaf week 36 begint, maar ik ben morgen 36w ver. Misschien omdat ik ook (nog) niet veel last heb van kwaaltjes en vermoeidheid en we bezig zijn met verhuizen. Ik heb geen tijd om rustig thuis te zitten 😅

6 maanden geleden

Heeyy allemaal, heel herkenbaar. Ik ben uitgerekend voor 3 juni en morgen is mijn laatste werkdag (ik werk alleen nog van thuis, uit ondertussen al 3 weken). Ik kijk zo uit naar gewoon niks meer te moeten doen. Mijn man en is dan wel nog aan het werk, maar hij doet gelukkig de boodschappen! Mijn enigste taak is dan de was doen als de wasmand vol zit en rusten! 😊

6 maanden geleden

38 weken morgen en mijn geduld raakt op 😂😂 zo moe geen zin in nikss gewoon alleen maar zetel ligen en wil niks doen 🙂‍↔️

6 maanden geleden

Ik huil vooral heel veel. 😒

6 maanden geleden

Bij mij is het vooral dat ik alles in huis gekuist wil hebben, maar ik super moe ben en dus alles trager gaat. Ik heb ADD en dus laat vaak dingen liggen waaraan ik bezig was om dan iets anders te gaan doen. Ik word zo zo zot van mezelf en besef nu ik al 38w 2d ben dat ik echt een tandje ga mogen bijsteken zodat ik geraak… 😩

6 maanden geleden

Heel herkenbaar. Uitgerekend voor 3 juni, en de vermoeidheid slaat enorm toe. Deze middag ging ik een klein powernapke doen, uiteindelijk een uur geslapen 😅 ondertussen zenuwachtig ah worden wanneer die kleine spruit gaat komen🥳

6 maanden geleden

Hier ook herkenbaar... Ik heb geen geduld meer met situaties en bepaalde mensen. Hierdoor probeer ik ook mensen te mijden. Nu is het wel zo dat ik sinds vandaag thuis ben gezet omwille van hoge bloeddruk en stress. Ik hoop dat de rust en het thuisblijven mij meer energie terug gaat geven.