12 Reacties

4 maanden geleden

Hier hetzelfde... Ik slaap al 5 weken met compressen ''s nachts en van het moment dat ik mijn borst bovenhaal, lek ik over mijn hele buik nog voordat mijn dochter mijn tepel kan vastpakken 😂

4 maanden geleden

Ik leg tijdens het voeden s’nachts een tetradoek of handdoek tegen de lekkende kant.😅 ik word vaak wakker met lekkende borsten.. ik vermoed dat dit niet zo gaat blijven.. moet standaard 1-2x mijn pyjama wisselen en vind het ook vervelend om een bh met compressen aan te houden tijdens het slapen en denk ook dat dat niet zo goed is omdat het toch ook eens moet verlucht worden denk ik dan 😅

4 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Hier hetzelfde... Ik slaap al 5 weken met compressen ''s nachts en van het ...
Zo herkenbaar.. ik ben blij dat er zo'n goede productie is, maar mijn kleren en bed niet zo 🙈

4 maanden geleden

In de dag gebruik ik dit om op te vangen tijdens het voeden (niet wanneer ze ineens beginnen lekken) en zo heb ik al wat zakjes kunnen invriezen. (Vroedvrouw raadde dit aan)

4 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

Ik leg tijdens het voeden s’nachts een tetradoek of handdoek tegen de lekke ...
Ik hoop dat je gelijk hebt en dit een fase is 😅 inderdaad met tetradoeken opvangen, dan zijn ze toch even bloot..

4 maanden geleden

Reactie op Valeriee94

In de dag gebruik ik dit om op te vangen tijdens het voeden (niet wanneer z ...
Handig! Welke zijn dit juist?

4 maanden geleden

Ik hoop dat je gelijk hebt en dit een fase is 😅 inderdaad met tetradoeken ...
Ik hoop het ook 🫣

4 maanden geleden

Handig! Welke zijn dit juist?
https://www.farmaline.be/nl/baby/BE04400107/lansinoh-moedermelk-collector.htm?campaign=priceC/guenstiger/BE04400107/403883073975876253&expa=gue Deze heb ik. Je hebt ook andere merken

4 maanden geleden

Iverdag heb ik voedingsbh met compresse aan en tijdens voeden heb ik de elvie collector. Snachts wnr ze voed leg ik er een tetradoek tegen. Voor de rest snachts heb ik altijd een handdoek onder mij liggen want madam laat langs de mondhoeken vallen of spuugt beetje terug. Als ik te gespannen sta snachts lek ik ook enorm hard en slaap ik met luchtige voedingsbh en compresse. Meestal voel ik dat net voor we naar bed gaan Of ik een bh aan moet of niet.

4 maanden geleden

Ik draag snachts voedingstopjes met compressen in, zonder ben ik doorweekt (en zelfs met lekt het er soms door als ze wat langer slaapt tussen de voedingen) deze zitten heel comfortabel, ook bij grotere borsten. https://www2.hm.com/nl_be/productpage.1215575004.html

4 maanden geleden

Reactie op Ssssssss

Ik draag snachts voedingstopjes met compressen in, zonder ben ik doorweekt ...
Ga ik eens bekijken, merci!

4 maanden geleden

Ik bind gewoon een grote tetradoek rond mij. 🤣 Ik vond de compressen teveel gedoe… en dat verschoof dan ‘s nachts vaak. Dit werkt prima!