127 Reacties

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Nog mensen die flauwvallen? Ondertussen 6 weken + 4 dagen. Al 2 x flauwgeva ...
Jaa hier ook nu 4 weken en echt me momenten hevige krampen egt om van te huilen zoveel pijn😓

één jaar geleden

Ik ben vandaag 6 weken. Super ongerust over alles (eerste zwangerschap) en nog een weekje (tot 6nov) wachten tot de eerste echo. Ben ook enorm moe, misselijk, voel me eigenlijk gewoon precies super ziek. Ik las dat iemand schreef alsof je was overreden door een vrachtwagen ofzoiets? Dus dat! 😅 Ik twijfel de hele tijd of ik nu gewoon kwaaltjes heb of ook echt gewoon griep heb 🤷🏻‍♀️ Maar ik wil ook niet 'voor het minste' opnieuw naar de dokter... wil niet flauw doen ofzo? Slapen lukt ook niet goed, buikpijn en rugpijn helaas, weet me geen goeie houding te geven. Super vaak wakker en inderdaad ook vaak opstaan met een volle blaas. En vandaag een héél lastige dag.. en nu mn vriend in ons huisje aant werken is (we zijn aan't verbouwen) voel ik me extreem schuldig dat ik niet help en maar in bed lig te liggen... Maar ergens wel fijn ofzo om te lezen dat ik me niet aanstel, dat velen van jullie zich ook zo voelen 😅

één jaar geleden

Reactie op SnnVhn

Ik ben vandaag 6 weken. Super ongerust over alles (eerste zwangerschap) en ...
Hier 8w+2 en ook zo ziek dat ik het gevoel heb dat ik griep heb. Ik kan bijna niks doen en iets eten helpt ook niet meer tegen de misselijkheid. Hopelijk snel beter.

één jaar geleden

Reactie op mellsxx

Jaa hier ook nu 4 weken en echt me momenten hevige krampen egt om van te hu ...
Oohja! Blijkt nu wel dat ik blaasontsteking heb. Dus kan daar ook van komen zeggen ze. 🤷‍♀️

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Oohja! Blijkt nu wel dat ik blaasontsteking heb. Dus kan daar ook van kome ...
Met men blaas is opzich niets mis want ik kan goed plassen

één jaar geleden

Reactie op SnnVhn

Haha dat van dat overreden worden door de auto was ik!😅 Stond in één van de zwangerschapsappjes… perfecte beschrijving! Bij mij begon de erge misselijkheid eind week 6, momenteel 9 weken, alleen maar verergerd tot nu toe… Gisteren overgeschakeld van Primperan naar Navalit als medicatie… Bij Primperan ging mijn dag met ups en downs, beter voelen, extreem misselijk voelen,… Bij Navalit voel ik me constanter, niet heel goed, niet heel slecht. Maar het blijft een gevecht die stomme misselijkheid. Je moet je zeker niet schuldig voelen, je lijf is minstens (misschien zelfs harder) aan het werken dan je vriend in de verbouwing, dus zelfzorg komt op plaats 1: neem een badje, ga vroeg slapen,… We verdienen dat, want het is niet makkelijk… 🙈💪🏻

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Haha dat van dat overreden worden door de auto was ik!😅 Stond in één van d ...
Ik wou net de vraag stellen of er dames waren in week 9 die zich beter voelden ondertussen, niet direct dus 🙈 Ik ben aan het aftellen om mij beter te voelen want het is inderdaad niet makkelijk!

één jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Ik wou net de vraag stellen of er dames waren in week 9 die zich beter voel ...
Sorry wilde je helemaal niet ontmoedigen, iedereen is anders he!…Hoop dat je in week 9 al beter bent! Ik tel af naar week 10, omdat dan het HCG zou dalen!🙏🏻 Gelukkig nu een weekje vakantie, want ik hield het niet meer vol op het werk… 😥 Mijn man had een aftelkalender gemaakt, klinkt kinderachtig, maar mentaal hielp het wel!🙈

één jaar geleden

Reactie op A.L.

Sorry wilde je helemaal niet ontmoedigen, iedereen is anders he!…Hoop dat j ...
Aftelkalender is een super leuk idee 😊 ik zal die ook maar op week 10 zetten 😅 mij lukt het ook niet om te werken, ik krijg amper het huishouden rond.

één jaar geleden

Reactie op SnnVhn

Er is nu dan ook een mensje in je buik aan het groeien hé! Je doet zeker niet flauw! En het is voor iedereen en elke zwangerschap anders. Luister naar je lichaam en rust maar als het nodig is.

één jaar geleden

Hier 9 weken, extreem moe na het minste dat ik doe. Misselijkheid met vlagen heel erg, vooral na de middag en savonds. Smorgens eet ik in bed voor ik opsta een droge beschuit, zou helpen tegen de misselijkheid. Zelf ben ik al 2 weken thuis van het werk omdat het niet gaat

één jaar geleden

Reactie op 20-06

Ik ben zonet (2u 's nachts) wakker geworden met felle pijn in het midden va ...
Idem ik heb hier ook al bijna 2 weken last van egt niet meer te doen de pijn😓

één jaar geleden

Hier beginnen de kwaaltjes nu ook (8w 3d). Hele dag door misselijk (vooral als ik niet of te weinig eet), vermoeidheid... Ik kan ook heel weinig naar het groot toilet gaan, nog mensen die daar last van hebben? Ik loop rond met een continu opgeblazen gevoel omdat het er gewoon niet uit wil...

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Hier beginnen de kwaaltjes nu ook (8w 3d). Hele dag door misselijk (vooral ...
Je moet proberen om je maag niet te leeg te laten komen. Dat hielp beetje bij mij. Om naar toilet te kunnen gaan heb ik vooral deze week wat last. Gisteren vers fruitsap gedronken. Het hielp 🙈😁

één jaar geleden

Reactie op kamiel

Je moet proberen om je maag niet te leeg te laten komen. Dat hielp beetje b ...
Ha grappig hier ook, twee dagen geleden vers fruitsap gedronken en 2 dagen na elkaar kunnen gaan, wat een wonder! Wel heel misselijk van geweest, lag zuur op de maag!🙈

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Hier beginnen de kwaaltjes nu ook (8w 3d). Hele dag door misselijk (vooral ...
Idem hier … heb voor de misselijkheid tegen namiddag en avond -> medicatie gekregen , maar heeft nog niet veel geholpen… opgeblazen gevoel is met momenten bij mij 1 dag wel andere dag niet

één jaar geleden

10+1 vandaag, sinds gisteren braken🤢 nog altijd misselijk, duizelig, moe…

één jaar geleden

Ik moet vooral in de avond overgeven. 🫣

één jaar geleden

10+1 vandaag, sinds gisteren braken🤢 nog altijd misselijk, duizelig, moe…
Oei 😔 verzorg je maar goed

één jaar geleden

Reactie op kamiel

Oei 😔 verzorg je maar goed
Dankje🥺