Ik ben ontzettend moe de hele tijd. Kan overdag makkelijk een dutje van 2u doen als ik zou willen 馃檲
In tegenstelling tot bij mijn eerste keer zwanger valt misselijkheid nog mee. Of het moet nog komen. Het ontbijt is anders wel mijn favoriete maaltijd. En merk dat ik nu veel minder honger heb s'ochtends. Probeer toch wat te eten.
Ik heb vaak een vervelend gevoel in mijn onderbuik zoals menstruatiepijn, had gelezen dat het komt doordat de baarmoeder aan het uitzetten is. Verder heel moe en af en toe misselijk
De eerste weken had ik echt heel pijnlijke krampen zoals Fitematrulle zegt is het idd de baarmoeder. Ik was ook enorm opgeblazen alsof ik al 6 maand was maar dit is nu weer wat minder. Momenteel ben ik enorm moe en misselijk. Ik voel me heel de dag miserabel en wil niet uit men zetel komen 馃槀 verder moet ik niet overgeven en de craving die ik momenteel heb? Worstenbroodjes hahaha ik kan het elke dag eten
Hier weinig kwaaltjes. Soms wat licht misselijk na het eten en met momenten pijn in de onderrug. Maar vooral, ik slaap heel slecht. Nog meer mensen last van slechte nachtrust? Ik ben wel moe, maar wordt continu wakker..
Hier weinig kwaaltjes. Soms wat licht misselijk na het eten en met momenten ...
Hier ook slecht slapen terwijl ik heel moe ben. Veel wakker worden. En de laatste nachten wakker worden met maagpijn en misselijkheid en dat maakt slapen nog moeilijker.
Maar extreme vermoeidheid is mijn grootste symptoom denk ik, voor de rest valt het wel mee.
Vooral die vermoeidheid. Hierdoor loop ik dan ook wat ambetant rond merk ik en ik voel mezelf dan ook nog eens schuldig dat in me zo voel. Ben op deze moment echt een slappe vod 馃槀