127 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik heb net hetzelfde, misselijk in vlagen en duizelig. Vandaag ook enorm moe en 鈥榮 nachts moeite om in slaap te vallen.

茅茅n jaar geleden

Ik ben ontzettend moe de hele tijd. Kan overdag makkelijk een dutje van 2u doen als ik zou willen 馃檲 In tegenstelling tot bij mijn eerste keer zwanger valt misselijkheid nog mee. Of het moet nog komen. Het ontbijt is anders wel mijn favoriete maaltijd. En merk dat ik nu veel minder honger heb s'ochtends. Probeer toch wat te eten.

茅茅n jaar geleden

Hi meiden 馃挄 Misselijk valt bij mij nog mee. Vooral de pijn in mijn rug en krampjes aan de zijkanten van mijn buik heb ik last van!

茅茅n jaar geleden

Eerste keer zwanger, ik heb enorm pijnlijke borsten en vooral tepels. De meest random geuren doen me overgeven en heb regelmatig krampjes.

茅茅n jaar geleden

Reactie op panneke96

Eerste keer zwanger, ik heb enorm pijnlijke borsten en vooral tepels. De me ...
Deze week kreeg ik de geur van pat茅 in mijn neus. Ik moest me echt omdraaien 馃槉

茅茅n jaar geleden

Ik heb vaak een vervelend gevoel in mijn onderbuik zoals menstruatiepijn, had gelezen dat het komt doordat de baarmoeder aan het uitzetten is. Verder heel moe en af en toe misselijk

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fitematrulle

Ik heb vaak een vervelend gevoel in mijn onderbuik zoals menstruatiepijn, h ...
Hier ook wel erg moe. Ik slaap heel veel 馃檴

茅茅n jaar geleden

De eerste weken had ik echt heel pijnlijke krampen zoals Fitematrulle zegt is het idd de baarmoeder. Ik was ook enorm opgeblazen alsof ik al 6 maand was maar dit is nu weer wat minder. Momenteel ben ik enorm moe en misselijk. Ik voel me heel de dag miserabel en wil niet uit men zetel komen 馃槀 verder moet ik niet overgeven en de craving die ik momenteel heb? Worstenbroodjes hahaha ik kan het elke dag eten

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fitematrulle

Ik heb vaak een vervelend gevoel in mijn onderbuik zoals menstruatiepijn, h ...
Had het 1 keer echt hard!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LNK97

Had het 1 keer echt hard!
Ja niet zo fijn h猫, je zou al snel beginnen denken dat er iets misloopt terwijl het niet zo is 馃檲

茅茅n jaar geleden

Soms met vlagen misselijk, duizelig van tijd wel. En zeurende bene en vermoeid zijn !

茅茅n jaar geleden

Reactie op Fitematrulle

Ja niet zo fijn h猫, je zou al snel beginnen denken dat er iets misloopt ter ...
Ja maakte me idd wel even zorgen!

茅茅n jaar geleden

Hier weinig kwaaltjes. Soms wat licht misselijk na het eten en met momenten pijn in de onderrug. Maar vooral, ik slaap heel slecht. Nog meer mensen last van slechte nachtrust? Ik ben wel moe, maar wordt continu wakker..

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tinee

Hier weinig kwaaltjes. Soms wat licht misselijk na het eten en met momenten ...
Ik zweet enorm en moet vaak naar toilet dus slaap ook veel slechter dan voordien!

茅茅n jaar geleden

Reactie op LNK97

Ik zweet enorm en moet vaak naar toilet dus slaap ook veel slechter dan voo ...
Hier ook; zweten en slecht slapen

茅茅n jaar geleden

Reactie op LNK97

Ik zweet enorm en moet vaak naar toilet dus slaap ook veel slechter dan voo ...
Awel ja zwete da heb ik ook! Had ik voordien niet

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tinee

Hier ook slecht slapen terwijl ik heel moe ben. Veel wakker worden. En de laatste nachten wakker worden met maagpijn en misselijkheid en dat maakt slapen nog moeilijker. Maar extreme vermoeidheid is mijn grootste symptoom denk ik, voor de rest valt het wel mee.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tinee

Dit heb ik ook!

茅茅n jaar geleden

Vooral die vermoeidheid. Hierdoor loop ik dan ook wat ambetant rond merk ik en ik voel mezelf dan ook nog eens schuldig dat in me zo voel. Ben op deze moment echt een slappe vod 馃槀

茅茅n jaar geleden

Reactie op LNK97

Vooral die vermoeidheid. Hierdoor loop ik dan ook wat ambetant rond merk ik ...
Oh ja dat ken ik. Ik lig wat in de zetel terwijl men vriend buiten hard aan het werken is, schuldig voel ik me Dan