127 Reacties

één jaar geleden

Ik heb vooral geen eetlust meer en afkeer van heeeel veel dingen… en de geur tijdens het koken, kan ik ook niet meer tegen🤢 Hopelijk gaat dit snel voorbij…

één jaar geleden

Ik heb vooral geen eetlust meer en afkeer van heeeel veel dingen… en de geu ...
Amai zo herkenbaar! Ik liep net in de winkel om boodschappen te doen. En er is echt niets waar ik zin in heb. Is moeilijk om zo een weekmenu samen te stellen 🙈 Vandaag had ik ook nog maar amper wat kunnen eten. Maar de klaaskoeken in de winkel trokken dan mijn aandacht. We waren de winkel nog niet uit en ik zat er al aan 😊 Tot nu toe is die me goed bevallen. Veel moed nog.

één jaar geleden

Reactie op kamiel

Amai zo herkenbaar! Ik liep net in de winkel om boodschappen te doen. En er ...
Hier juist zelfde in de winkel🤢🤢 kan echt ook niks meer koken fatsoenlijk, mijn man neemt de taak over gelukkig en dankbaar! Nu eet ik al 2 dagen gewoon een broodje kaas met groenten.. en banaan :-)

één jaar geleden

Hier appels en bio muntthee, die muntthee helpt echt goed tegen de misselijkheid, verschoot ik van!

één jaar geleden

De misselijkheid is echt enorm! Ik geef gelukkig niet over, maar ben wel zowat de hele tijd misselijk en heb maagpijn. Hopelijk gaat het snel over! Ik lust ook geen chocolade meer, terwijl ik er voor de zwangerschap verslaafd aan was 😕 Ik mis het!

één jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Hier appels en bio muntthee, die muntthee helpt echt goed tegen de misselij ...
Oh echt! Ga ik ook proberen! Dankje

MOD

één jaar geleden

Ik ben 5+2 vandaag en heb al last van misselijkheid, vanochtend zelfs moeten overgeven, dat belooft voor de komende weken als ik het zo lees 🙈 daarnaast ben ik vooral extreem vermoeid

één jaar geleden

Hier juist zelfde in de winkel🤢🤢 kan echt ook niks meer koken fatsoenlijk ...
Banaan met pindakaas ik was daar zo dol op voor de zwangerschap. Nu kan ik geen banaan of pindakaas ruiken of zien 🙈

één jaar geleden

'S morgens wat misselijk (iets eten en dan is het voorbij). Opgeblazen gevoel, winderigheid, constant naar toilet, veel niezen, een loopneus, heel moe en niet kunnen slapen. 🫣 Zou het allemaal door de zwangerschap komen? (6w+2)

één jaar geleden

Reactie op ruthie0207

'S morgens wat misselijk (iets eten en dan is het voorbij). Opgeblazen gevo ...
Ja! Zowiezooo

één jaar geleden

Nog iemand last van maagpijn? De ingang van m'n maag doet pijn. Ik weet niet of het te maken heeft met de zwangerschap 🫣

één jaar geleden

Niet kunnen slapen herken ik ook. Zeker door wat stress van op mijn werk. Ik ben 's avonds ook draaiierig, herkent iemand dit? Bloeddruk was tot vandaag steeds goed, alleen vandaag te hoge onderdruk.

één jaar geleden

Mijn maag doet ook super veel zeer met momenten. Gisteren had ik het heel de nacht… ik drink dan een glas koude melk, dat helpt wel een beetje. Duizelig ben ik ook vaak

MOD

één jaar geleden

Reactie op gewoonkelsey

Nog iemand last van maagpijn? De ingang van m'n maag doet pijn. Ik weet nie ...
Ik heb daar vorige nacht ook heel de nacht van wakker gelegen…

één jaar geleden

Hey allemaal, ik ben sinds een week ook heel misselijk (morgen 7w zwanger). Ik vind het echt lastig om onder deze omstandigheden te werken, ik kan me niet zo goed concentreren want ik ben meer bezig met hoe ik me voel en of ik misschien moet braken. Ik heb ook delen in mijn job waar ik het niet echt kan vertellen, en dus moet verstoppen. Hoe doen jullie dat? Ik weet niet of ik dit enkele weken werkend uithou... Volgende week gelukkig een week vakantie.

één jaar geleden

Ik ben zonet (2u 's nachts) wakker geworden met felle pijn in het midden van mijn onderbuik en plots kreeg ik het ook veel te warm. Naar het toilet geweest maar geen stoelgang, enkel wat windjes. Nu is de pijn wat geminderd maar ik vond het toch een vreemde situatie 🤨 iemand die hier ook al last van heeft gehad?

één jaar geleden

Reactie op 20-06

Ik ben zonet (2u 's nachts) wakker geworden met felle pijn in het midden va ...
Ook al gehad! En nadien viel ik flauw.

één jaar geleden

Nog mensen die flauwvallen? Ondertussen 6 weken + 4 dagen. Al 2 x flauwgevallen deze week.

één jaar geleden

Oei dat klinkt wel heftig. Zeker eens bespreken met je dokter. Die kan je mss geruststellen.

één jaar geleden

Reactie op NeleVR

Nog mensen die flauwvallen? Ondertussen 6 weken + 4 dagen. Al 2 x flauwgeva ...
Ik heb deze week ook de neiging gehad tot flauwvallen. Huisdokter zei da dit kan voorkomen tijdens de zwangerschap