127 Reacties
één jaar geleden
Ik ben nu einde week 4, nog geen symptomen buiten doodmoe zijn, en ook wel stevige krampen gehad en soms wat steekjes. Hoewel ik me afvraag of de vermoeidheid niet vooral door de emotie komt, want vind het mentaal wel een rollercoaster 😅 (eerste zwangerschap hier) ben zo blij maar ook bang dat het fout kan lopen.
één jaar geleden
Reactie op Lizzy1706
Iemand tips wat er goed helpt tegen misselijkheid? Ik heb er momenteel enor ...
Verse gemberthee
één jaar geleden
Ik ben in week 6 en de kwaaltjes zijn begonnen... Vooral veel hoofdpijn en 🤢🤮
één jaar geleden
Reactie op gewoonkelsey
Ik ben in week 6 en de kwaaltjes zijn begonnen... Vooral veel hoofdpijn en ...
Hier eind week 7 en al een hele week mega misselijk.. ook zeer vermoeid en weinig eetlust…
één jaar geleden
Hey dames, slecht nieuws hier… opeens was ik gisterenavond niet meer misselijk en verloor ik wat bruin bloed. Vandaag hele dag niks aan de hand maar nu s avonds ook opeens niet meer misselijk en rood bloedverlies met hevige buikpijn. Het zal hier dus een miskraam worden… ik wens jullie allemaal een fijne en goede zwangerschap toe en een wolk van een baby 🍀
één jaar geleden
Wat een rollercoaster van emoties hier… deze morgen op afspraak bij de gyne voor echo. Helemaal het idee dat het mis was… blijkt alles perfect op schema, mooi vruchtje met kloppend hartje… dus als er nog mensen zijn die bloedverlies en krampen hebben, of opeens niet meer misselijk zijn: het kan toch nog goed gaan! Volgende week vrijdag nieuwe controle 🍀
één jaar geleden
Reactie op ellefien
Wauw, supergoed nieuws! Proficiat!
Enig idee waar het bloed dan vandaan kwa ...
De gynaecoloog zei dat het iets is dat heel regelmatig voorkomt, ik had het nochtans niet met mijn 2 vorige zwangerschappen. Hij heeft niet echt een oorzaak genoemd maar wel gezegd dat het tot 12 weken kan duren eer het volledig over is.
één jaar geleden
Reactie op Lizzy1706
Wat een rollercoaster van emoties hier… deze morgen op afspraak bij de gyne ...
Exact hetzelfde meegemaakt vandaag! Na 1.5 week bruinverlies, deze namiddag ineens stromend bloedverlies (alsof ik mijn regels had) in allerijl naar de gynaecoloog gebeld en mocht onmiddellijk komen. Ik ging er vanuit dat het een miskraam was. Maar ineens was er een kloppend hartje 😍
Ik heb alles maar met een half oor gehoord, want ik was zo blij dat het positief was. Maar mijn baarmoeder (dacht ik) zou heel snel bloeden. Ik neem nu medicatie om dit te minderen/stoppen.