127 Reacties

één jaar geleden

Reactie op LNK97

Vooral die vermoeidheid. Hierdoor loop ik dan ook wat ambetant rond merk ik ...
Hier hetzelfde 😅🫠

één jaar geleden

"Blij" om te horen dat jullie ook slecht slapen 😜

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Hier weinig kwaaltjes. Soms wat licht misselijk na het eten en met momenten ...
Overdag heb ik geen probleem om een dutje te doen. Maar de laatste dagen geraak ik s'avonds moeilijk in slaap wel. Ookal ben ik doodmoe.

één jaar geleden

Reactie op LNK97

Ik zweet enorm en moet vaak naar toilet dus slaap ook veel slechter dan voo ...
Ik heb plots een andere zweet geur 🙈🙈

één jaar geleden

Reactie op jvnhf

Oh ja dat ken ik. Ik lig wat in de zetel terwijl men vriend buiten hard aan ...
Maar er is een wondertje in jouw buik aan het groeien hé! Dus rust jij maar wnn het nodig is 😊😉

één jaar geleden

Reactie op Tinee

"Blij" om te horen dat jullie ook slecht slapen 😜
😁

één jaar geleden

Hey, Wij zitten in de eerste weken ongeveer week 3. Heel veel bruinverlies gisteren ging het meer naar rood. Iemand die ervaring? Juist bloed laten nemen. Vanavond uitslag.

één jaar geleden

Veel stekende scherpe krampjes vanmorgen, ik was echt ongerust. Het was blijkbaar constipatie, oeps 😀 Nog iemand last van?

één jaar geleden

Reactie op kellydimi1997

Hey, Wij zitten in de eerste weken ongeveer week 3. Heel veel bruinverlies ...
Kan nog van alles zijn, de baarmoeder en de baarmoederhals zij veel meer doorbloed nu en bloeden dus ook wel gemakkelijker. Het hoeft niet slecht nieuws te zijn. Hopelijk is de uitslag vanavond goed!

één jaar geleden

Reactie op ellefien

Veel stekende scherpe krampjes vanmorgen, ik was echt ongerust. Het was bli ...
Ja, heb ik ook veel last van. Ik eet elke morgen een kiwi en af en toe Movicol als het echt niet gaat, op aanraden van de gynaecologe en dat helpt heel goed.

één jaar geleden

6 weken en 5 dagen nu & vooral last van vermoeidheid, pijnlijke borsten, acné & veel naar toilet moeten (‘s nachts soms 3 - 4 keer). Ook wat last van een gespannen, opgezette buik. Maar ik neem het er allemaal heel graag bij!

één jaar geleden

Reactie op Stephanie_98

6 weken en 5 dagen nu & vooral last van vermoeidheid, pijnlijke borsten ...
Geen misselijkheid ?

één jaar geleden

Reactie op jvnhf

Geen misselijkheid ?
Vanaf vandaag wel ja… voel mij al een hele dag wat misselijk.. randje van overgeven eigenlijk..

één jaar geleden

Sinds vandaag ben ik echt enorm duizelig, zo erg zelf dat ik niets anders kan doen dan in de zetel liggen… Hopelijk is dit maar tijdelijk!

één jaar geleden

Reactie op Sannekevdb

Sinds vandaag ben ik echt enorm duizelig, zo erg zelf dat ik niets anders k ...
Ja heb ik ook. Heel vervelend!

één jaar geleden

Ik heb een lage bloeddruk, wat deels die duizeligheid verklaart. Misschien is die van jullie ook aan de lage kant?

één jaar geleden

Ik heb geen eetlust, niets smaakt mij. Ik moet mij echt verplichten om iets te eten en vind het meestal niet lekker. Ik ben niet misselijk. Enkel pijnlijke borsten en vermoeidheid

één jaar geleden

sinds 5 dagen geleden elke dag van smorgens tot savonds misselijk 😣😣 ik krijg niks binnen. Randje dat ik moet overgeven. Zelfs s’nachts wakker worden van de misselijkheid 😣 ook geen eetlust.

één jaar geleden

Mijn klachten zijn vooral over vermoeid zijn , misselijk, weinig eetlust en vooral die krampen … maar Oooh wouw zo blij om te lezen dat jullie ook die krampen ervaren. Ik ben al opzoek werk gaan doen en daar kwam niets geruststellend uit natuurlijk 😅😥 Morgen moet ik voor de eerste keer naar de vroedvrouw hopelijk voel ik mij dan terug wat rustiger!

één jaar geleden

Reactie op gewoonkelsey

Ik heb geen eetlust, niets smaakt mij. Ik moet mij echt verplichten om iets ...
Herken ik , moet mezelf ook verplichten om te eten … en als ik dan zin in iets heb is dat na 2 happen ook weer over