127 Reacties
één jaar geleden
Reactie op LNK97
Vooral die vermoeidheid. Hierdoor loop ik dan ook wat ambetant rond merk ik ...
Hier hetzelfde 😅🫠
één jaar geleden
Hey, Wij zitten in de eerste weken ongeveer week 3.
Heel veel bruinverlies gisteren ging het meer naar rood.
Iemand die ervaring?
Juist bloed laten nemen. Vanavond uitslag.
één jaar geleden
Reactie op kellydimi1997
Hey, Wij zitten in de eerste weken ongeveer week 3.
Heel veel bruinverlies ...
Kan nog van alles zijn, de baarmoeder en de baarmoederhals zij veel meer doorbloed nu en bloeden dus ook wel gemakkelijker. Het hoeft niet slecht nieuws te zijn. Hopelijk is de uitslag vanavond goed!
één jaar geleden
6 weken en 5 dagen nu & vooral last van vermoeidheid, pijnlijke borsten, acné & veel naar toilet moeten (‘s nachts soms 3 - 4 keer). Ook wat last van een gespannen, opgezette buik. Maar ik neem het er allemaal heel graag bij!
één jaar geleden
Reactie op jvnhf
Geen misselijkheid ?
Vanaf vandaag wel ja… voel mij al een hele dag wat misselijk.. randje van overgeven eigenlijk..
één jaar geleden
Sinds vandaag ben ik echt enorm duizelig, zo erg zelf dat ik niets anders kan doen dan in de zetel liggen… Hopelijk is dit maar tijdelijk!
één jaar geleden
Ik heb geen eetlust, niets smaakt mij. Ik moet mij echt verplichten om iets te eten en vind het meestal niet lekker. Ik ben niet misselijk. Enkel pijnlijke borsten en vermoeidheid
één jaar geleden
sinds 5 dagen geleden elke dag van smorgens tot savonds misselijk 😣😣 ik krijg niks binnen. Randje dat ik moet overgeven. Zelfs s’nachts wakker worden van de misselijkheid 😣 ook geen eetlust.
één jaar geleden
Mijn klachten zijn vooral over vermoeid zijn , misselijk, weinig eetlust en vooral die krampen … maar Oooh wouw zo blij om te lezen dat jullie ook die krampen ervaren. Ik ben al opzoek werk gaan doen en daar kwam niets geruststellend uit natuurlijk 😅😥
Morgen moet ik voor de eerste keer naar de vroedvrouw hopelijk voel ik mij dan terug wat rustiger!
één jaar geleden
Reactie op gewoonkelsey
Ik heb geen eetlust, niets smaakt mij. Ik moet mij echt verplichten om iets ...
Herken ik , moet mezelf ook verplichten om te eten … en als ik dan zin in iets heb is dat na 2 happen ook weer over