Hey!
Ik zie dat deze groep nog niet zo actief is dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een groepje te hebben waar we elkaar kunnen leren kennen en ervaringen te delen over onze zwangerschap.
Vorige zwangerschap ook heel misselijk en 's ochtends overgeven maar ik kreeg niks hoor. Hoort er gewoon bij zeiden ze zolang je nog iets binnenhouden en voldoende kan drinken.
Vorige zwangerschap ook heel misselijk en 's ochtends overgeven maar ik kre ...
Hu wat? Ik heb gewoon gelijk wat meegekregen toen ik zei ‘ik voel me al een beetje misselijk worden, kan het maar beter al in huis hebben’.
Erg hoe hard sommige huisartsen kunnen zijn. Het hoort er bij.. ach joh als er iets is om ons beter te laten voelen en dat niet schadelijk is voor ons kind? Waarom zouden we het niet nemen dan.
Hallo allemaal, ik ben vand 6 w en 2 d zwanger.. sinds 5 dagen van smorgens tot savonds overdreven misselijk, met moeite eten (kan er echt van wenen) Gelukkig wel niet overgeven! Zelfs snachts wakker worden vd misselijkheid…. Heeft nog iemand dit aan de hand?
Hebben jullie ook vaak last van pijn in buik? Het lijkt op menstruatiepijn. ...
Heb ik ook veel last van, heel de dag door maar als ik in bed ga liggen wordt het precies erger. De dokter heeft me gisteren nog gerust gesteld dat dit perfect mogelijk is en niet per se een reden voor ongerustheid