Hey!
Ik zie dat deze groep nog niet zo actief is dus ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een groepje te hebben waar we elkaar kunnen leren kennen en ervaringen te delen over onze zwangerschap.
Waarom dinsdag terug als ik vragen mag? Zijn er twijfels of is dit puur voo ...
Wij zitten in een fertileitstraject dit is standaard om te kijken of hcg genoeg stijgt. Ik heb ook een miskraam gehad dus ik denk dat ze zeker willen zijn
Beetje last van lage rugpijn en gevoelige, pijnlijke borsten. Heb jij al kw ...
Ik heb lang last gehad van steekjes, en een zeurend gevoel in mijn onderbuik. Zo het gevoel alsof ik mijn menstruatie had.
Nu heb ik vooral last van een opgeblazen buik en af en toe lichte misselijkheid.
Dat is inderdaad nog vrij lang wachten morgen weet ik wanneer ik voor eerst ...
Ik heb de indruk dat het druk is. Ze zocht eerst naar een plekje over 2 a 3 weken maar denk dat er niet veel meer vrij was.
Omdat de eerste zwangerschap zo vlot verliep heeft ze het ineens naar 9 weken gezet denk ik.
Ik ga morgen nog eens terug bloed nemen voor mijn eigen wa gerust te stellen 🙈 eerste keer bloed trekken was vorige week , toen stond hcg 469 en was 4 weken toen. Ik heb net hetzelfde , zeurend gevoel onderbuik en soms misselijk.
Ik ga morgen nog eens terug bloed nemen voor mijn eigen wa gerust te stelle ...
Ik heb vorige week maandag bloed laten nemen. Dinsdag wist ik dat mijn waarden op 327 stonden. Wat volgens de dokter op 5 weken goed was. Maar mag pas 20 oktober voor de echo. Ik zat al te denken om nog eens te vragen om bloed te prikken. Zo heb je toch een beetje een beeld. Maar wist niet of dit gebruikelijk was 🙈