10 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb het niet maar er bestaat een magneet ‘shirtup ‘ waarmee je je kleren kan omhoog houden . Kan je op bol.com kopen

3 maanden geleden

Ik heb altijd een voedingsbh aan en als we weggaan doe ik meestal een blouse met knopjes aan met rok of broek. Als dat niet is, dan trek ik gewoon één arm uit mijn tshirt zodat de tshirt op mijn schouder ligt 😊

3 maanden geleden

Kleedjes met knopjes vanvoor om open te doen werken voor mij het handigst. En anders een short of rok die heel mn buik bedekt en tshirt erboven die ik omhoog kan doen een kant.

3 maanden geleden

Vandaag naar de zee gegaan. Gwn short met topje aan en voedingsbh. Ik kan men arm gewoon “eruit” halen en de bh opendoen. Zo blijft het topje onder men bh. Thuis vaak ook gwn topje aan.

3 maanden geleden

Ik doe doe nu veel van die wikkel kleedjes aan of cache coeur topjes/kleedjes dat trek je gewoon opzij dan ben je heel gemakkelijk aan de borst. Ik draag ook veel borstvoeding topjes met daarover mijn voedings bh. Ik ben redelijk zwaar van borst, anders zweet ik teveel daaronder en lig ik open.

3 maanden geleden

Ik draag soms onder een gewone tshirt een carriwell borstvoedingstopje. Dan trek ik mijn tshirt omhoog maar blijft mijn buik wel bedekt. Of gewoon tshirt omhoog en tetra doek over mijn buik. Ik heb al 9 maand geen gewone kleding kunnen dragen en mis mijn eigen stijl te hard :)

3 maanden geleden

Online bij babydump te koop. Figuurcorrigerend borstvoedingstopje van carriwell. Vind dat heel goed zitten