72 Reacties

één jaar geleden

Meisje🩷

één jaar geleden

Ik ben nu 13+1 en wij weten sinds gisteren dat het een meisje is! 💗

één jaar geleden

Ik weet het nog niet, maar tel echt af naar de dag dat ik het weet 😊 Ik heb een voorgevoel, maar ja… Dat wil helemaal niets zeggen. 🩷💙

één jaar geleden

Hier ook een zoontje!

één jaar geleden

Een meisje 💗

één jaar geleden

Een zoontje

één jaar geleden

Misschien ook wel leuk om het bij te houden. Even om het duidelijk te maken, zo duid je aan hoe de tussenstand is: 🩷3 💙3 Stel, jij krijgt een jongen dan zet jij: 🩷3 💙4 En telt de volgende telkens vanaf het laatste bericht bij op. Wel belangrijk dat je gewoon even beide geslachten vermeldt zodat er niet de hele tijd teruggekeken en teruggeteld moet worden. 😁

één jaar geleden

Tussenstand van nu is: 💙3 🩷3

één jaar geleden

Meisje 💕

één jaar geleden

Wij hebben beslist het niet te willen weten tot de bevalling. Ondanks ik zo benieuwd ben lijkt me dit zo mooi als je dit bij de bevalling pas ziet. 🥰

één jaar geleden

Jongen 💙

één jaar geleden

Tussenstand: 💙 4 🩷 4

één jaar geleden

Reactie op CHae

Wij hebben beslist het niet te willen weten tot de bevalling. Ondanks ik zo ...
Wij willen het ook nie weten, op dit moment. Misschien later in de zwangerschap wel

één jaar geleden

Wij krijgen een meisje. Had zo graag eens een zoon 🙈 Maar we zijn nu wel dankbaar dat het gezond is.

één jaar geleden

Wij krijgen een 🌈 meisje 🥰 Ons zoontje is begin van dit jaar gestorven, hij was 3 weken oud… ik wou daarom heel graag terug een jongetje en had zo bang moest het toch een meisje zijn maar uiteindelijk dolgelukkig want zolang ze gezond is niks is meer belangrijker dan dat 😊 haar mogen zien opgroeien en vertellen over haar grote broer die over haar waakt hierboven tussen de sterren ✨

één jaar geleden

Wij krijgen een jongen. 💙 💙5 🩷6

één jaar geleden

Wij krijgen een meisje 🩷 🩷 7 💙 5

één jaar geleden

Een jongetje 🥰👶🏻 💙6 🩷7

één jaar geleden

Een meisje 🥰 💙 6 🩷 8

één jaar geleden

Een jongetje 🥰🥰🥰 💙7 🩷8