6 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb al eentje gekocht van hello little you (het boxpakje smalle rib clay). Ik moet er nog een paar bijkopen, maar ben ook al verliefd op: - een newborn setje van heppie joe (panterprint perzik) + overslagshirtje - broekje + overslag shirtje (Daisy Delight) van Yumi Baby Verder vind ik dat Hema, H&M, C&A, Zeeman, ... ook echt leuke pakjes hebben. En ik kijk ook regelmatig op Vinted. Ik denk wel dat een boxpakje het gemakkelijkste is (ook voor de baby) als 1e kleertjes.

7 maanden geleden

Ik neem boxpakjes mee voor de eerste 3 dagen, en dan broekjes met voetjes aan en overslagtshirtjes voor dag 4 en 5 (ik verblijf 5 dagen int ziekenhuis). In totaal raadde ze mij 8 outfits aan voor 5 dagen ziekenhuis. Met 4 bodies lange mouw en 4 korte mouw.

7 maanden geleden

Reactie op SparklesandSmiles

Ik neem boxpakjes mee voor de eerste 3 dagen, en dan broekjes met voetjes a ...
Boxpakjes vond ik bij La Redoute (idem voor de bodietjes). De broekjes emt voetjes aan met overslagtshirtje kocht ik bij H&M trouwens!

7 maanden geleden

Welke maatjes voorzien jullie? Hier nu geschat op 4 kg en dan lijkt maatje 50 toch te klein?

7 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Welke maatjes voorzien jullie? Hier nu geschat op 4 kg en dan lijkt maatje ...
Ik zou dan ook voor 56 gaan. Beetje te groot maakt ook niet uit he. Te klein zou jammer zijn. 馃槄

6 maanden geleden

Zogoed als de hele kleerkast is tweedehands, maar dat geboortepakje wou ik toch wat meer aandacht geven 馃檲. Mijn man en ik hebben samen het pakje uitgekozen. Het werd een boxpakje van Noppies dat we zowel in maat 50 als 56 gekocht hebben. Zo zijn we zeker dat hij er toch zal inpassen 馃槈 We kochten het via Zalando. Ik ben van plan om het pakje te bewaren, lijkt me een leuk aandenken aan de eerste momenten met ons zoontje 馃グ