83 Reacties

één jaar geleden

Hoi, ik ben Saar! 28 jaar Dit weekend hadden we 2 positieve testen en nu ook een positief bloedonderzoek bij de dokter. Ik ben tussen de 5 en 6 weken ver, dus uitgerekende datum de eerste helft van juni 😊 Wij hebben nog geen kindjes, maar kijken er al een tijdje ongelofelijk hard naar uit! Ik hoop dat dit eerste trimester snel voorbijgaat want voel me wel heel onzeker en heb schrik dat er nog iets misgaat. Maar dit zal waarschijnlijk bij veel vrouwen wel zo zijn.

één jaar geleden

Naam: Vanessa Leeftijd: 35jaar Partner: Lindley , 7jaar en 6 maanden samen Kinderen: in verwachting van het eerste ukje na 2jaar proberen en uiteindelijk via iui (2de poging) positief getest. Uitgerekende datum: nog niet officieel maar volgens berekening rond 12juni Wat een emotionele rit is me dit al geweest. We blijven heel realistisch omdat het nog zo vroeg is maar zijn zo blij met die positieve test. Er zijn ook wat stress momenten wat als er iets mis is. Of is dit kwaaltje wel normaal? Maar We kijken er zo hard naar uit dat we positief blijven en zoveel mogelijk proberen genieten.

één jaar geleden

Naam: Lisa Leeftijd: 33 Uitgerekende datum: 17 juni 🥰 Mijn partner heet Falko en is nu al super trots. 🤭 Voor ons wordt het ook ons eerste kindje, naast onze twee katjes. 🐱

één jaar geleden

Naam: miss kitty Leeftijd : 25 Uitgerekende datum: rond 20 juni Ziekenhuis: klina Hoi, ik ben in verwachting van ons eerste kindje, vind het heel spannend Naast dat ben ik catmommy van ons adoptiekat😻 7 november gaan we voor onze 8weken echo

één jaar geleden

Naam kimberly Leeftijd 29jaat Uitgerekende datum 22juni2024 Kinderen 1 kindje uit vorige relatie 6jaar nu Zwanger na 3x iui poging

één jaar geleden

Hallo, ik ben Sarah. Ik ben uitgerekend op 14 juni. Samen met mijn partner hebben wij al een dochter van bijna 2.

één jaar geleden

Naam: Natasja Uitgerekende datum: begin juni Partner: al 2 jaar samen Nog geen kinderen. Na 2 maand proberen heb ik 3 weken geleden positieve test gehad 😄

één jaar geleden

Reactie op Tinee

Naam: Tine Leeftijd: 28 jaar Uitgerekend datum: nog geen 'officiële' datum ...
Vandaag onverwacht eerste echo gehad. Uitgerekend datum 11 juni 😍

één jaar geleden

Naam: Yasmine Uitgerekend: 3 juni 2024 Ziekenhuis: Klina Brasschaat Mijn man heet Bart en kijkt er ook naar uit. 7 jaar samen, 4jaar getrouwd. Hij al 2 dochters uit een eerder huwelijk (13, 11). Ik al 1 dochter uit een eerdere relatie (9). Samen 2 hondjes (5 en 4)

één jaar geleden

Hallo, nieuw sinds vandaag! - Naam: nog even anoniem om zeker geen bekenden tegen te komen. - Uitgerekende datum volgens de appjes 01.07.2024, maar moet nog bevestigd worden na de eerste echo: 30.10.2023: spannend! - 7 jaar samen met mijn partner, 1 jaar man en vrouw. - Nog geen kinderen, 1e kindje op komst. 3 maanden ‘geprobeerd’ volgens de kalendermethode en met ovulatietesten, 4e maand nergens naar gekeken en toen ging het plots wel!

één jaar geleden

Naam: melissa Leeftijd: 25 jaar Uitgerekende datum : ik denk 20 juni Nog geen kinderen , een verloren begin dit jaar aan 10 weken zwangerschap Nu na 2x iui terug zwanger Hopelijk verloopt alles nu goed 🤞

één jaar geleden

Naam: Hilal Leeftijd: 28j Uitgerekende datum: 27 juni 2024 Al 8 jaar samen en nog geen kinderen Wij hebben wel een kat thuis 🥰 Mijn eerste echo staat vast op 16/11.. spannend! Is wel even afwachten

één jaar geleden

Naam:Debbie Uitgerekende datum 18 juni Man: Roy We hebben een zoontje van 4.5jaar. Eigenlijk waren er het er over eens dat ons gezin compleet was met 1 kindje maar het lot heeft ons verrast en mogen we toch een 2e kindje verwelkomen. We moesten even aan het idee wennen en we zullen wat dingen moeten gaan aanpassen maar dat zal vast goedkomen 😊 Verder heb ik ook nog 3 harige kinderen. Onze 3 honden waarmee wij ook erg actief mee bezig zijn.

één jaar geleden

Naam: Jolien Uitgerekende datum: volgend mijn berekeningen ergens eind juni Partner: reeds 10 jaar samen Reeds 1 zoontje van 18 maanden 🤍

MOD

één jaar geleden

Naam: Nikita Leeftijd: 30 jaar Uitgerekende datum: 22 juni Partner: 5 jaar samen Het wordt ons eerste kindje samen, we waren net met een fertiliteitstraject gestart. We hebben momenteel 1 hondje en 2 katten thuis 😊

één jaar geleden

Naam: Elke Uitgerekende datum: volgens mijn berekeningen 15/16 juni Vriend: Jens, 10 jaar samen. Kinderen: we hebben al 1 dochtertje van 30 mei 2022, is 1,5 jaar oud en zal er dus juist 2 zijn als haar broertje of zusje geboren wordt.😍

één jaar geleden

Naam: Ruth Leeftijd: 33 jaar Datum: nog niet officieel maar rond 16 juni 2024 Partner: We zijn 6 jaar samen en hebben een lief dochtertje van 2 en (nog) geen huisdieren ☺️.

één jaar geleden

Naam: Silke Leeftijd: 30 Datum: nog niet officieel, maar rond 8 juni 2024 Partner: Kenneth, 9 jaar samen en 4 maand geleden getrouwd 🥰 Kinderen: het wordt ons eerste kindje 😍

één jaar geleden

Naam: Gwen Leeftijd; 28 jaar Kinderen; nog geen kinderen maar wel een overenthousiaste Australische herder in huis van 1,5 jaar Vorige week dinsdag een positieve test na een jaar proberen, we zijn heel blij. Nog geen officiële uitgerekende datum, maar volgens de app zou het 19 juni zijn, de verjaardag van mijn meme’ke 🥰

één jaar geleden

Hallo allemaal, Ik ben Amber Aerts 23 jaar. Ik ben 4 weekjes zwanger en uitgerekend op 30 juni. Dit is mijn allereerste zwangerschap dus mega spannend! Ik voel zoveel gekke dingen in mijn lichaam! Samen met mijn partner Lennert zijn we al ongeduldig om het geslacht te weten te komen! Als iemand goede tips heeft voor tijdens de zwangerschap pleaseee deel ze met mij ! :)