83 Reacties

茅茅n jaar geleden

Naam: Silke Leeftijd: 26 jaar Uitgerekende datum: 3 juni 2023 Kinderen: Ik heb een dochter van bijna 2,5 jaar. Ziekenhuis: Klina in Brasschaat (Antwerpen) Must know: I鈥檓 a crazy cat lady, ik heb 3 katten in huis and we鈥檙e far from done. 馃槀Als je katten hebt please show me. 馃惐

茅茅n jaar geleden

Naam: Lenka Uitgerekende datum: 1 juni 2024 Mijn vriend heet Yenthe en hij is ook erg blij en trots! Dit wordt ook ons eerste kindje maar we hebben hier al twee hondjes rondlopen genaamd Morris (8 weken) en Kenzo (5 jaar) dus het is een pittige bedoeling met een pup in huis 馃槉

茅茅n jaar geleden

Naam: justine Leeftijd: 27 jaar Uitgerekende datum: 6 juni Kinderen: we zijn in blijde verwachting van ons eerste wondertje. Mijn vriendin heet jolien we hebben gekozen om te werken met half gekende donor. We zijn over het dolle heen dat wij bij poging 2 al een positieve test hadden. Dit wordt ons 1 ste mensen-kindje. Ons gezin bestaat uit ons als koppel. Ayla chihuahua van 7 jaar die dol is op kindjes. En serena roemeense mix van 5 jaar. We gaan er alles aan doen om een goede eerste kennismaking te hebben me toekomstige babytje en de hondjes

茅茅n jaar geleden

Naam: sara Leeftijd: 37 jaar Kinderen: ik zelf heb een dochter van 12 uit een vorige relatie. Dat zal een behoorlijk groot leeftijdsverschil worden 馃槉 Wij hebben 2 honden thuis. Een Berner Sennen die Kamiel heet en een Spaanse Galgo No毛l. Ik bedenk me net dat als er hier bekenden van mij zitten ik ineens niet meer zo anoniem ben 馃檲馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Naam: Ellen Leeftijd: 40 Uitgerekende datum: 8 juni Ik heb nog geen kinderen! Mijn vriend en ik waren al lang aan het proberen maar het lukte niet spontaan door endometriose en mijn leeftijd. Uiteindelijk ivf gestart, maar ik had maar 1 goede follikel en de ronde werd omgezet in inseminatie. Niks verwacht want de kans was zo klein, maar dan toch positief! Mijn eerste positieve test ooit. Heel spannend allemaal.

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellefien

Naam: Ellen Leeftijd: 40 Uitgerekende datum: 8 juni Ik heb nog geen kindere ...
Oh fantastisch! Ik krijg spontaan een blij gevoel voor jullie bij het lezen van je berichtje 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op kamiel

Oh fantastisch! Ik krijg spontaan een blij gevoel voor jullie bij het lezen ...
Haha dank je! Het zal voor jou ook wel spannend zijn, 12 jaar geleden lijkt me lang genoeg om niet meer goed te weten hoe het is om zwanger te zijn. Ik was trouwens 11 toen mijn jongste zusje geboren werd, en ik vond dat geweldig. Dat leeftijdsverschil komt wel goed!

茅茅n jaar geleden

Reactie op ellefien

Haha dank je! Het zal voor jou ook wel spannend zijn, 12 jaar geleden lijkt ...
Ja idd! Het zit allemaal al ver weg. Mijn beste vriendin is ook zwanger. Dus kan ook wel veel dingen aan haar vragen. Mijn meisje nu is al een echte puber. Dus hoop maar dat ze het gaat leuk vinden 馃檲

茅茅n jaar geleden

Naam: Kelly Leeftijd: 36 Uitgerekende datum: 7 juni Ik heb al 2 kinderen van 14 en 12 uit een vorige relatie Mijn vriend heeft nog geen kinderen en na lang twijfelen toch gekozen voor nog een liefdesbaby 馃槉

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lizzy1706

Naam: Kelly Leeftijd: 36 Uitgerekende datum: 7 juni Ik heb al 2 kinderen v ...
Proficiat! Leuk om te zien dat er nog veel leeftijdsgenoten van mij ook nog een kindje krijgen. Ik heb hier lang lopen over twijfelen 馃槉

茅茅n jaar geleden

Naam: Tine Leeftijd: 28 jaar Uitgerekend datum: nog geen 'offici毛le' datum gekregen, maar ik denk 7 juni. Het is ons eerste kindje. Ik heb er zoooveel zin in! Ik had een paar dagen geleden pas een positieve zwangerschapstest in handen en zit sindsdien op zo'n gigantisch roze wolk. Maar anderzijds loop ik toch ook met wat spanningen rond, wat als... Toch probeer ik nu vooral te genieten 馃槏

茅茅n jaar geleden

Reactie op Tinee

Naam: Tine Leeftijd: 28 jaar Uitgerekend datum: nog geen 'offici毛le' datum ...
Proficiat!

茅茅n jaar geleden

Naam: Abigail Leeftijd: 31 jaar Uitgerekende datum: 5 juni 2023 Partner: 13 jaar samen en 1 jaar getrouwd Kinderen: dit wordt ons eerste kindje

茅茅n jaar geleden

Naam: Michelle Leeftijd:28jaar Partner: Arno 13jaar samen &vandaag 1 jaar getrouwd Uitgerekende datum:6juni2023 Kinderen: ons eerste kindje. Wij zijn super blij na 2 jaar te proberen eindelijk een positieve test. Wel een mega rollercoaster 馃帰 van emoties bij mij 馃馃徎

茅茅n jaar geleden

Hey, Ik ben Kelly Nog geen uitgerekende datum. Volgens ons eind juni. Onze 2de poging ivf is tot een positieve test gekomen. Hopelijk verloopt alles goed.

茅茅n jaar geleden

Reactie op kellydimi1997

Hey, Ik ben Kelly Nog geen uitgerekende datum. Volgens ons eind juni. Onze ...
Proficiat!

茅茅n jaar geleden

Reactie op michelle hemelaers

Naam: Michelle Leeftijd:28jaar Partner: Arno 13jaar samen &vandaag 1 j ...
Proficiat!

茅茅n jaar geleden

Reactie op abigail92

Naam: Abigail Leeftijd: 31 jaar Uitgerekende datum: 5 juni 2023 Partner: 13 ...
Proficiat!

茅茅n jaar geleden

Proficiat allemaal!

茅茅n jaar geleden

Naam: Nina Leeftijd: 25 jaar Kinderen: heb nog 1 zoontje dat 2 jaar is met een gehoor probleem en dat op 33 weken al ter wereld is gekomen maar alles fantastisch heeft ingehaald. 馃槏 Relatie: al 1&6 maanden gelukkig getrouwd en al 9 jaar samen.