10 Reacties

6 maanden geleden

Oh, ik volg even 😊

6 maanden geleden

Ja champagne en frisdrank voor grooutouders/meters/kinderen. Zodat we kunnen klinken 👍

6 maanden geleden

Wij ook champagne en fris

6 maanden geleden

Ja, ik voorzie nu cava, fruitsap, alcoholvrije schuimwijn (zodat ik zelf ook mee kan klinken) en iets fris 😊 Heb ook enkele zakjes chips mee en een potje doopsuiker.

6 maanden geleden

Wij enkel kleine flesjes cola en kleine flesjes water. We zijn zelf geen drinkers en hadden geen zin om met glazen te zeulen en glazen af te wassen. We klinken wel eens thuis. T is ook enkel grootouders en meters die in het ziekenhuis welkom zijn.

6 maanden geleden

Nee, wij verwachten van bezoek enkel grootouders dat hooguit een half uurtje op bezoek komen. Water krijg je gewoon gratis op de materniteit (en glazen zijn daar ook) dus gaan niks extra voor zien.

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Nee, wij verwachten van bezoek enkel grootouders dat hooguit een half uurtj ...
Idem. Bezoek is toch beperkt, dus hier wordt niet gesleurd met drank of doopsuiker.

6 maanden geleden

Reactie op Amaryllisbloem88

Idem. Bezoek is toch beperkt, dus hier wordt niet gesleurd met drank of doo ...
Hetzelfde hier!

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Hetzelfde hier!
Idem :)

6 maanden geleden

Ik heb voorzien om geen bezoek te ontvangen in het ziekenhuis. Mocht ik toch nog van gedacht veranderen, kunnen we eventueel vragen aan het bezoek om zelf iets mee te brengen of kan mijn vriend snel iets halen. Maar met de borstvoeding zou ik toch zelf niet meedrinken 😅