20 Reacties
4 maanden geleden
Hangt er vanaf volgens mij. Hier had ze enkel in het ziekenhuis newborn na 3dagen pakte ze al 0-6 maand. Nu weigert ze zelf difrax newborn te neme.
4 maanden geleden
Wij zijn net overgeschakeld naar de 6-12m eerlijk gezegd. Dochter is een week oud. De 0-6m floept meteen uit haar mond waardoor ze telkens wakker en ambetant werd. Deze iets grotere blijft makkelijker zitten
MOD
3 maanden geleden
Reactie op prien
Onze zoon is nu 8 weken en we zijn net overgeschakeld naar de 0-6mndn tuut. ...
Aha, goed om te weten! Wij hebben al 3 verschillende tutjes geprobeerd en ze wil geen enkele. Met de difrax newborn is het wel al 2x gelukt, maar dat schild is veel te klein. Ik was nu aan het twijfelen om nog andere tutjes te proberen, want ik las dat de zuigbehoefte vanaf 3 maanden sterk afneemt. Maar ze geraakt nu echt niet in slaap zonder te zuigen, dat wil ik haar niet nog 4 weken aandoen 馃檭 Toch maar eens een grotere maat van difrax proberen dan!
3 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Aha, goed om te weten! Wij hebben al 3 verschillende tutjes geprobeerd en z ...
Wij hebben ook de difrax 0 tot 6 geprobeerd maar hadden hetzelfde probleem als de newborn: het schildje is te klein.. zijn lipje kwam steeds onder te tuut vandaan waardoor hij echt heel hard moest werken om de tuut in te houden, best lastig als hij in slaap dompelt.. we zijn overgeschakeld naar Frigg, heel content van :)
MOD
3 maanden geleden
Reactie op Kyma2015
Wij hebben ook de difrax 0 tot 6 geprobeerd maar hadden hetzelfde probleem ...
Oh, ik had gedacht dat het schild groter zou zijn, niet dus?
Ik heb hier nog eentje liggen van frigg in de verpakking, maar die lijkt heel erg op de bibs, dus nog niet geproefd omdat ik er al vanuit ga dat ze die ook niet zal willen 馃槄
3 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik heb hier no ...
Links is de newborn, rechts de 0 tot 6 maanden. Bij ons was de onderkant te smal bij beiden (echt de onderste rand, niet de vleugeltjes), een heel groot verschil vindk het niet tussen beiden :)
3 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Ik heb hier no ...
Ik heb hier dyfrax geprobeerd en net als bins vond mijn zoontje dat verschrikkelijk. Vervolgens frigg geprobeerd en die heeft hij 3 weken wel gepakt. Nu wilt hij geen enkele tut meer dus ik heb het opgegeven 馃槄
MOD
3 maanden geleden
Reactie op MaxiiMiiNii
Ik heb hier dyfrax geprobeerd en net als bins vond mijn zoontje dat verschr ...
Oh, gek eigenlijk want op het eerste gezicht zien die er echt hetzelfde uit 馃槄
Ergens vind ik het ook wel gemakkelijk dat ze geen tut wil, dan hoef ik ze dat niet af te leren. Maar dan moet ik wel een andere manier vinden om te troosten/slapen waarbij ik niet mijn borsten nodig heb 馃槀
3 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Aha, goed om te weten! Wij hebben al 3 verschillende tutjes geprobeerd en z ...
Ik heb de speentjes van Suavinex, echt heel goed! Ook goed voor de tandjes 馃槉
https://www.mamaloes.nl/suavinex-essence-reversible-brick-red-0-6m-silicone-fopspeen-sxsep10081672/?srsltid=AfmBOoomzVuP4LUZ0_aMbRxvMXwBdZW56v-0gjeTvRhqcZiYvoaN_pjFddE