11 Reacties
6 maanden geleden
Zou normaal zijn, baby wordt groter en plaats word beperkt waardoor dus ook de ruimte om te bewegen. Gevoel hier wisseld idd ook af. 😊
6 maanden geleden
Reactie op Laurax
Ik word er wat gek van. Want voel hem minder duidelijk dan anders. Goed ...
Mocht je extra bevestiging willen, bel je even extra naar materniteit. 😊
6 maanden geleden
Reactie op Laurax
Ik word er wat gek van. Want voel hem minder duidelijk dan anders. Goed ...
Ik herken me heeeeel hard in jou! Het maakt mij ook superongerust en onzeker. Gisteren nog controle gehad en alles leek nochtans oké.
6 maanden geleden
Heel normaal je kindje heeft veel minder plek. Zolang je je kindje voelt is het goed en ben je onzeker gewoon even op controle gaan. X
6 maanden geleden
je kindje kan niet meer "gestrekt " voluit bewegen.
maakt in het koppeke sommige dagen wel lastig en twijfelend,maar is normaal.
hier zwanger van ons 5de kindje en ook soms lastig om mij er niet druk over te maken. als je een dag hebt dat je te veel zorgen maakt en je afspraak bij de gynecoloog is nog te ver, ga eens langs voor de monitor.
6 maanden geleden
Reactie op Laurax
Het is niet van onzeker zijn, ale nog niet maar je zou er bijna onzeker va ...
Dat snap ik. Maar moest je onzeker zijn moet je gewoon gaan. Bij mijn zoontje was dat ook zo. Op 40+4 voelde ik hem niet meer blijkbaar was er wel activiteit maar heel miniem dus hij voelde zich niet meer goed ze hebben me toen in geleid en op 40+5 ben ik bevallen.
Tot nu toe (34+2 )voel ik mijn popje heel fel ook de schuivingen. Maar hoe ik haar nu voel heb ik mijn zoontje nooit gevoeld. Dus elke zwangerschap is zo anders. Ik dacht echt dat het gevoel van beweging van baby naar baby wel het zelfde had geweest maar blijkbaar wel heel verschillend. 🙂
MOD
6 maanden geleden
Hier ook een heel actieve baby. Ze schuift veel, maar ze stampt ook nog heel veel en heel duidelijk. Ik heb ook gelezen dat de schokdemping van het vruchtwater afneemt (want minder volume ivm de baby) en dat stampjes daardoor harder kunnen aanvoelen dan ervoor, en dat merk ik echt wel. Ik hoop dat mijn rib het nog 7 weken uithoudt 😂