95 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Ha dames! Hoe gaat ie ondertussen? Het ongeduld begint in mijn lijf te krui ...
Dat zal wel! Voor jullie begint het nu écht wel te korten he! 🤩 Heb je niet te veel last? Ik moet nu nog kleine 3 weken en wauw dat begint te wegen 😅. Ik slaap zo verschrikkelijk slecht door harde buiken en m'n draai niet vinden. Hoe geraken jullie die nachten door?
6 maanden geleden
Reactie op vdlellen
Dat zal wel! Voor jullie begint het nu écht wel te korten he! 🤩 Heb je nie ...
Op dit moment bekijk ik elke nacht die we gehad hebben als 1tje dichter bij het ontmoeten van onze baby 😅
Verschrikkelijk draaien en oefenweeën die niet doorzetten, elke ochtend voelt het alsof er een vrachtwagen over mijn lijf is gereden 🫠
Maar hey, we zijn er bijna? 😮💨😂
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Ha dames! Hoe gaat ie ondertussen? Het ongeduld begint in mijn lijf te krui ...
Bij elk klein iets dat ik voel denk ik ‘zou dit het begin zijn?’ Maaar neee helaaas 38+5 en nog helemaal niks.
Ik heb zo’n gevoel dat ik over de 40w ga ofzo.
Slaap is hier ook verschrikkelijk, die buik zit echt in de weg.
6 maanden geleden
Reactie op Sikka
Bij elk klein iets dat ik voel denk ik ‘zou dit het begin zijn?’ Maaar neee ...
Herkenbaar! Vrijdag zat ik volgens de gynaecoloog op 1cm ontsluiting en mijn baarmoederhals zou voor 1/3 verstreken zijn. Maandag opnieuw controle, benieuwd of er vordering inzit 🤞
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Op dit moment bekijk ik elke nacht die we gehad hebben als 1tje dichter bij ...
Hahaha, deze omschrijving raakt me diep en is ZEER accuraat! Hier nog 2 keer woelen in bed (ik noem het zelfs niet meer slapen,…) en dan mag ik binnengaan 🥳
6 maanden geleden
Reactie op panneke96
Ooooh zo spannend!!!! Raar om te zeggen, maar GENIET van de bevalling!
Hahaha, dankjewel. Genieten zal niet het juiste gevoel zijn maar ik kijk er naar uit haar vast te kunnen nemen en waarschijnlijk heel emotioneel te huilen ;)
6 maanden geleden
Reactie op Sikka
Dit gaat zo snel zijn. Jij moest ‘s avonds binnen he? Ik ga aan u denken. � ...
Yes, maandagavond binnen. Wie weet heb ik haar vast tegen dat je op controle gaat ;) #durfdromen ;)
5 maanden geleden
Reactie op Sikka
D-Day Yasmine! Vannacht nog een beetje kunnen slapen? Succes alvast. 🫶🏻
Dankjewel! Zo goed als niets 😂 en denk niet dat het vannacht beter zal zijn maar ik weet wel dat ik ten laatste morgen mijn baby’s vast mag houden 🥰
5 maanden geleden
Reactie op panneke96
Ghohoho spannend! Succes Yasmine 🍀
Dankjewel 🙏
5 maanden geleden
Hier 28/5 bevallen om 16u17. 30/5 om 18u het ziekenhuis verlaten (na de pku prik). Baby stelt het goed en mama wilde naar huis (mentaal gaat het nu beter net me dan twee nachten ‘alleen’ in het ziekenhuis).
Wat een top ervaring op verlos! In mijn geval de ideale afsluiter geweest van een kinderwens. Nooit meer zwanger zijn, nooit nog schelpjes, echo’s e.d.
Elke dag snuif ik helemaal op en geniet ik dubbel zo hard van die laatste wonder waarbij elke eerste keer onze laatste zal zijn ❤️