95 Reacties

6 maanden geleden

Ik ben uitgerekend op 21 juni en ga in het klina bevallen 💪 vind het heel spannend maar ook eng 🥴

6 maanden geleden

Ik ben 26 juni uitgerekend en ga ook in Klina bevallen ☺️

6 maanden geleden

☝🏻 uitgerekend 12 juni. Dinsdag hebben we de online infosessie van Klina. Toevallig iemand deze al gedaan? En is deze ook zinvol voor partner?

6 maanden geleden

Reactie op vdlellen

☝🏻 uitgerekend 12 juni. Dinsdag hebben we de online infosessie van Klina. ...
Wij hebben deze een tijdje geleden gehad. Duurt een klein uurtje en je krijgt klaar en duidelijk info over het hele bevallingsproces, wanneer binnenkomen, wat je kan verwachten tijdens,… mijn man en ik waren al heel goed op de hoogte omdat we 3 vroedvrouwen in onze vriendenkring hebben, maar vonden het toch fijn om alles nog eens op een rijtje te krijgen ☺️

6 maanden geleden

Wij 15 juni uitgerekend 🐣 en ook komende dinsdag de infosessie ☺️

6 maanden geleden

Reactie op vdlellen

☝🏻 uitgerekend 12 juni. Dinsdag hebben we de online infosessie van Klina. ...
Wij hebben die 3 jaar geleden gehad, onze vroedvrouw had eigenlijk alles ook al wel verteld. Ik moet wel zeggen dat ik veel na een maand al vergeten was. 🙈 Ik had toen wel foto’s gemaakt van de presentatie. Mijn vriend had daar niet zo veel aan eigenlijk, die was dat na een dag allemaal al vergeten. 😂 Maar bij iedereen was wel een partner aanwezig! (Je moest jezelf in het begin voorstellen, just gelijk op school vroeger. 🫠) Ik weet niet of dat nu ook weer zo is.

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Wij hebben die 3 jaar geleden gehad, onze vroedvrouw had eigenlijk alles oo ...
Nu was het online en niet met voorstellen :)

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Nu was het online en niet met voorstellen :)
Ja toen ook online, was nog ten tijden van corona. Gelukkig niet meer met voorstellen hahah! 😂

6 maanden geleden

Wij 18juni uitgerekend. Ook in het Klina. Ja die infosessie hadden ze ook aangeraden bij de gynaecoloog. Maar nog niet gedaan eigenlijk.

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Wij hebben deze een tijdje geleden gehad. Duurt een klein uurtje en je krij ...
Moet je ook kraakverband en dergelijke meenemen of is sta in het ziekenhuis ter beschikking?

6 maanden geleden

Reactie op Evacons

Moet je ook kraakverband en dergelijke meenemen of is sta in het ziekenhuis ...
Kraamverband*

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ja toen ook online, was nog ten tijden van corona. Gelukkig niet meer met v ...
We hebben hem net gehad. Was inderdaad niet meer met voorstellen. Gelukkig maar 🤪

6 maanden geleden

Reactie op vdlellen

We hebben hem net gehad. Was inderdaad niet meer met voorstellen. Gelukkig ...
Is dat met de webcam dan online?

6 maanden geleden

Reactie op Shmommy

Wij 18juni uitgerekend. Ook in het Klina. Ja die infosessie hadden ze ook a ...
Wij hebben hem daarstraks gevolgd. Ik vond het wel een aanrader! Wel wat herhaling met wat gynae en vroedvrouw ons al verteld hadden, maar toch fijn om nog eens te horen.

6 maanden geleden

Reactie op Evacons

Moet je ook kraakverband en dergelijke meenemen of is sta in het ziekenhuis ...
Dat krijg je daar. Ik nam zelfs mijn voorraad van uit het ziekenhuis mee naar huis. 😂

6 maanden geleden

Reactie op Shmommy

Wij hadden allemaal onze webcam en audio uitgeschakeld. Je kan dus op je gemak achter de laptop zitten 😜.

6 maanden geleden

Reactie op Shmommy

Hier vorige maand ingebeld via teams, camera en microfoon uit en gewoon een uurtje geluisterd :)

6 maanden geleden

Reactie op vdlellen

Wij hadden allemaal onze webcam en audio uitgeschakeld. Je kan dus op je ge ...
Haha oké top!

6 maanden geleden

Ik ga ook in Klina bevallen. Had dr Coeman maar die is er mee gestopt (net de bevallingen en werken in Klina) donderdag een costal bij dr Lammens Heel stresserend waren de afgelopen 3 weken zo ‘zonder gynae’ uiteindelijk weet ik dat ik altijd kan bellen naar Coeman ondertussen maar vooral zo het niet weten of het gaat klikken met de nieuwe en of die ook ‘mee wil’ in ons verhaal zoals dr Coeman. Maar goed nog 1,5 dag en we weten meer :) wie weet stress voor niets :)

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Dat krijg je daar. Ik nam zelfs mijn voorraad van uit het ziekenhuis mee na ...
Oké! Nog iets wat je echt moet meenemen zelf in klina? Handdoeken weet ik al..