95 Reacties

6 maanden geleden

Hoe gaat het met iedereen hier? Van ‘blijf maar zo lang mogelijk zitten’ ben ik de afgelopen dagen beginnen draaien naar: ‘kom toch maar wat vroeger’ het begint allemaal zwaar te worden en ik word ongeduldig merk ik😅

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Hoe gaat het met iedereen hier? Van ‘blijf maar zo lang mogelijk zitten’ be ...
Ik ben het beu!!! Mentaal, fysiek gewoon alles zo zo beu. Anderzijds wil ik dat hij echt nog zeker tot 39w blijft zitten, alles ervoor lijkt me zo vroeg. Pfff die laatste loodjes wegen deze keer écht het zwaarst. 😩

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Verschrikkelijk als je het juiste wilt doen voor je werkgever. Maar uiteindelijk het mentaal toch niet aankunt om te werken tot 3x moeten afzeggen waardoor men baas op haar tenen is getrapt . Wat ik snap maar voel me nu zo kut en schuldig dat ik niet tot men bevallingverlof heb kunnen werken + probeert men baas het ook nog af te trekken van men zwangerschapverlof terwijl het ziekte is.. Geen fijn gevoel om over 6 maand trg te starten 😮‍💨😪

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Awel ik heb het ook op die Facebook groep (klaagmuur post gezegd) ik ben er klaar mee! GET OUT! Maar ook blijf nog lekker veilig 😂 mentaal en fysiek ben ik op 🙊

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Ik ben het beu!!! Mentaal, fysiek gewoon alles zo zo beu. Anderzijds wil ik ...
Ik herken dit helemaal! Maandag zijn we 37 weken en van mij moet ze niet wachten tot 3 juni 😂

6 maanden geleden

Awel ik heb het ook op die Facebook groep (klaagmuur post gezegd) ik ben er ...
Haha toen die post kwam kon ik het allemaal nog net aan. Maar nu ben ik er klaar mee. 😂 Al die verlofdagen in mei waardoor ik mijn 3 jarige alleen moet entertainen is er echt te veel aan. (Partner werkt in NL dus moet gewoon werken) Is dat met een ouder kindje ook zo zwaar? 😅

6 maanden geleden

Ik herken dit helemaal! Maandag zijn we 37 weken en van mij moet ze niet wa ...
Hier hetzelfde 😂😅

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Haha toen die post kwam kon ik het allemaal nog net aan. Maar nu ben ik er ...
Ik mag met mijn 9 jarige dochter niet klagen. Ze is heel aanhankelijk en vraagt 700 keer wanneer haar zus er is en hoe ze zal heten maar is niet zo pittig als een peuter/ kleuter 🙊

6 maanden geleden

Ik mag met mijn 9 jarige dochter niet klagen. Ze is heel aanhankelijk en vr ...
Wel leuk, zij gaat een echt mama’tje worden als jullie beebje er is. 🥰

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Wel leuk, zij gaat een echt mama’tje worden als jullie beebje er is. 🥰
Absoluut! Ik kijk er al helemaal naar uit om mijn dochter grote zus te zien worden ❤️

6 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie? Hier weer een beetje positievere mindset dan een paar dagen geleden 😅 heb mijn dagen ook wel wat voller gepland, doet veel merk ik!

6 maanden geleden

Reactie op panneke96

Hoe gaat het met jullie? Hier weer een beetje positievere mindset dan een p ...
Super! Keep it positive. 🌸 Deze week ook wel een fijnere week gehad en dan zo’n afspraak bij de gynaecoloog vind ik dan ook altijd wel leuk.

6 maanden geleden

Hier aan het aftellen, ik begrijp de positievere mindset: op dagen met goed weer trek ik het beter dan op regen dagen 🫣 ondertussen tikken we volgende week 38 weken aan en kan het aftellen beginnen want heb met mijn zenuwpijn/ rugletsel) en toch wel zwaardere geschatte baby een uiterste datum gekregen 🥰

6 maanden geleden

Hier aan het aftellen, ik begrijp de positievere mindset: op dagen met goed ...
Aaaaah eechttt, wanna share of liever nog geheimhouden tot het zover is? 🤭

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Aaaaah eechttt, wanna share of liever nog geheimhouden tot het zover is? 🤭 ...
39w mag ik ‘s avonds binnen gaan ( ma 27/5) dus hopelijk de dag erna een baby 👶🏼 🥰 ( met een beetje geluk komt ze natuurlijk gewoon nog vanzelf deze week )

6 maanden geleden

39w mag ik ‘s avonds binnen gaan ( ma 27/5) dus hopelijk de dag erna een ba ...
Ooooh zo spannend!!!! 😍

6 maanden geleden

Waaah nog een dikke week maxx! 🥹

6 maanden geleden

Reactie op Sikka

Waaah nog een dikke week maxx! 🥹
Yes weekje vroeger dan 3/6 maar helemaal klaar voor ondertussen 😇

6 maanden geleden

Oooh spannend!! Nog even en dan heb je je kleine baby vast 🥹❤️

6 maanden geleden

Ik heb geen geduld meer 😩😩😩 ben jaloers dat jullie eerder zijn uitgerekend 😂 wel een grote baby hier (op 35w 49cm en 3kg) dus aan 't hopen dat het toch vroeger gebeurt 🤞🏼