11 Reacties

MOD

6 maanden geleden

Ik zou dit graag proberen ☺️ nog geen ervaring

6 maanden geleden

Ik ben van plan om een badbevalling te doen. Geen ervaring... 😁

6 maanden geleden

Ik zit heeeel graag in bad maar bevallen in bad vind ik gelijk mentaal nen moeilijken. Hoorde van een vriendin vroedvrouw dat eenmaal na de geboorte baby, je dan uit die badkuip moet om van placenta verlost te zijn en dat dan wel wat gedoe/gesukkel is. Weet niet of dat waar is...

6 maanden geleden

Wil het ook proberen maar geen ervaring mee!

6 maanden geleden

Is niet mogelijk bij ons in het ziekenhuis. Er staat wel een bad, maar is enkel om weeën in op te vangen. Daar zou ik wel graag gebruik van maken 😊

6 maanden geleden

Bij ons in het ziekenhuis voor een eerste kindje verkiest de gyneacoloog om de weeën op te vangen in het bad en voor de "persfase" uit het bad te komen (tenzij het moment anders toelaat). Mij lijkt dit wel mooi zo, ik zou graag tijdens de laatste fase een houding als zijlig of handen en knieënstand aannemen😊. Maar wie weet veranderd dat nog als het zover is...geen ervaring😊

6 maanden geleden

Reactie op Margogo94

Is niet mogelijk bij ons in het ziekenhuis. Er staat wel een bad, maar is e ...
Hier hetzelfde, de 2 ziekenhuizen in Leuven doen het niet. Ik vond het heel spijtig maarja veel kan je er niet aandoen. Dan zal het inderdaad enkel dienen voor de weeën op te vangen…

6 maanden geleden

Reactie op ems1996

Hier hetzelfde, de 2 ziekenhuizen in Leuven doen het niet. Ik vond het heel ...
Yep, had ook altijd het idee om in bad te bevallen, maar ben al blij dat er eentje is voor de weeën. En wie weet vind ik het misschien helemaal niet prettig 😅

6 maanden geleden

De vroedvrouw zei ook dat ze dit beter vinden vanaf een 2de kindje, maar de gynaecoloog zag er geen probleem in. Natuurlijk vooraf moeilijk te voorspellen hoe je u daarbij zou voelen...

6 maanden geleden

Ik wil graag in bad bevallen en mijn gynaecologe is helemaal voor, in het ziekenhuis in Sint-Truiden kan je ook echt bevallen in bad… ik heb er ook geen ervaring mee, maar als er geen complicaties zijn dan ga ik er wel voor!

6 maanden geleden

Ik wil ook graag in bad bevallen! Echter raadde mijn gynae wel een epidurale aan gezien onze baby relatief groot en zwaar geschat wordt… Ik laat het op me afkomen. Misschien dat ik enkel arbeid doe, kweet het niet. Ik zie wel!