8 Reacties
4 maanden geleden
Ons zoontje heeft er sinds week 2-3 ook last van. Pediater en vroedvrouw zeggen niks aan doen. Ik was zijn gezichtje soms snel met mustena micellair water en merk beterschap! :)
4 maanden geleden
Hier ook 1 maand staat vol. Zou normaal van zelf weg gaan… nu weet ik wel dat er van mustela iets bestaat ertegen maar zelf nog niet gebruikt. Hier wachten we even af wat het doet van zelf weggaan of erger worden en er iets tegen doen.
4 maanden geleden
Reactie op EliseMartha1993
Ons zoontje heeft er sinds week 2-3 ook last van. Pediater en vroedvrouw ze ...
Mustela reinigen zonder water dus :-)
4 maanden geleden
Hier is ze momenteel 5w+3d en sinds een kleine week heeft ze er ook super veel last van.. ☹️ ik heb ook al contact gehad met onze vroedvrouw en ik moest er ook niets aan doen.. enkel wassen met gewoon water en niet droogvegen maar droog deppen. Maar het wordt bij haar ook feller, dus hopelijk snel voorbij..
4 maanden geleden
Onze kinderarts heeft deze zalf aangeraden om te gebruiken. Onze kleine meid had er ook super veel last van. Nu bijna zo goed als weg
4 maanden geleden
Hier heeft hij ook al een kleine 2 weken last van baby acne (voornamelijk op het gezicht, maar ook een heel klein beetje op zijn borstkas/hals). Bij ons zeiden de vroedvrouw en arts van K&G dat dit perfect normaal is en dat er niets aan hoeft te gebeuren. Ze gaven zelf aan dat dit ook nog kan verergeren, vooraleer dit begint weg te trekken 🤷🏼♀️ wij wachten dus gewoon nog even af vooraleer we verder gaan, hij heeft er gelukkig ook totaal geen last van ☺️
4 maanden geleden
Bij ons hielp fysiologisch water op een watje en dan vegen. Alleen werd zijn huidje heel erg droog hiervan 😕