11 Reacties
3 maanden geleden
Hey wij hebben een muskietennet gebruikt en mustella creme speciaal voor muggen. We hebben ook een speciaal babystopcontactje gekocht maar ik vind die niet zo werkend. Zeker geen volwassenen stopcontact gebruiken omdat dit heel ongezond is voor hen.. Beste blijft muskietennet.
3 maanden geleden
https://www.newpharma.be/apotheek/mustela/842228/mustela-anti-muggenmelk-baby-en-familie-100ml.html?utm_campaign=man%20%7C%20seasonal%20actions%20%7C%20pmax%20google%20%7C%20algo%20g%20%7C%20be%20nl&utm_source=google&utm_medium=cpc&mtm_cid=20582224464&utm_term=&utm_content=&mtm_adtype=mpla&mtm_productad=842228&mtm_group=&mtm_placement=842228&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwiOy1BhDCARIsADGvQnCar32O51Zq5GqJrB3dONePMHqgOY1rrxg6s1hBRH_eTxxIXuNR1zAaApoVEALw_wcB
3 maanden geleden
Voorkomen kan je alleen door een muggennet te plaatsen. Wij hebben 1 van de buggy genomen voor over de cosleeper en dat werkt wel. Ons dochter zit nu ook onder de bobbels, 1 nacht had ik ze in de box laten ligge want ze sliep heel goed en het was van dat... Ik heb bepanthen baby zalf gesmeerd ( blink als een spiegel wel) het verzachte en ook met een beschermd ijsblokje de beetje afgekoeld voor de zwelling eventueel. Heb me laten vertellen dat ze wel geen last of jeuk ervaren. Als dat een geruststelling zou zijn. Stickers voor op bed te plakken zou mogen maar iets van citronella in het stopcontact word afgeraden had ik gelezen omdat ze nog zo jong zijn. Voor de rest zou ik zeggen ramen gesloten houden doen we hier met een airco ☺️ je hebt van mustela en waarschijnlijk ook andere merken cremes maar weet niet of ze effectief zijn 🤷
3 maanden geleden
Reactie op safxe
Heb meteen een muggennetje besteld, maar is dat geen gedoe ‘s nachts met he ...
Ik heb van decathlon een muskietennet (nog van een afrika reis). Je kan dit bovenaan vasthangen aan plafond of aan de muur(vb waar er een kadertje hangt). Hij kan gewoon open (wel oppassen dat je de muggen niet binnenlaat). Ik drapeer dit over de cosleeper en dan met 1 knijper doe ik het toe. Als ik hem voed, dan kruip ik ermee onder ofwel haal ik hem eruit
3 maanden geleden
Ik heb uit de action gewoon zo een vliegennet gekocht voor aan het plafond, was wel 2personen maar past dan heel mooi rond het ledikant en hangt zo een beetje over elkaar en goed op de grond dat er lang geen kant muggen binnenkomen. +ideaal als ze groeit kan gewoon mee met een groter bed dan🤗