9 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb met mijn zoontje bij mama afgezet naar de kine en terug naar mijn mama gegaan voor heb te halen er voor altijd eten gegeven dan de kine en dan terug eten geven. Nu ga ik mijn dochter miss wel mee nemen. Mijn zoontje was een huilbaby. Daarmee en kon goed aan een flesje drinken als het nodig was. Mijn dochter kan niet goed drinken aan een flesje

3 maanden geleden

Ik kolf mijn melk af voor zulke gevallen, het was enorm stressvol voor me om het allemaal te plannen rond de voedingen en dit werkt perfect voor mijn baby en mij. Ik heb natuurlijk geluk dat het haar niet uitmaakt waar de melk uit komt 😅

3 maanden geleden

Mijn echtgenoot is net 3 weken thuis geweest dus ik heb dan zoveel mogelijk mijn kiné geboekt gehad. Nu de laatste gaat ze gewoon mee. Ik heb geluk dat zr goed slaapt en ni moeilijk is voor flesjes.

3 maanden geleden

Ik laat ze zo kort mogelijk voor vertrek nog drinken en hoop dat we het zo kunnen overbruggen. Soms gaat ze mee, soms niet. Voor "noodgevallen" voorzie ik een klein flesje

3 maanden geleden

Ik laat mijn moeder komen om te babysitten. De kine is maar 15 min rijden en de sessies duren niet lang (vorige week 1h, vandaag maar 30 min), dus de tijd ertussen valt nog te overbruggen. Mijn dochter drinkt ook niet van de fles, dus ik geef haar ervoor bv en wanneer ik terugkom nog eens. Hopelijk blijft dat lukken zo 😅

3 maanden geleden

Ik neem hem overal mee naartoe.

3 maanden geleden

Reactie op Steffi123

Ik kolf mijn melk af voor zulke gevallen, het was enorm stressvol voor me o ...
Hier hetzelfde. Ik heb nu wel het geluk dat mijn moeder en zus in het onderwijs staan en die dus op mijn dochter even kunnen letten. Het meenemen geeft mij veel stress want mijn dochter zit niet graag in een maxi cosi en wilt graag vastgenomen worden. Niet gemakkelijk bij een kiné 😂😅

3 maanden geleden

Ik houd steeds een zakje melk op voorraad voor het geval we ergens heen gaan en ze mee moet. We hebben zo’n fles die automatisch opwarm, super handig. In nood zet ik me dan toch even aan de kant of op toilet om te voeden.

3 maanden geleden

Mijn zoontje gaat gewoon mee naar de kine! 😌 Heb het nog niet voorgehad dat hij daar ‘lastig’ deed. Hij is ofwel aan het slapen ofwel mij in het oog aan het houden. 😆 Ik bied dan een halfuur voor ik moet vertrekken de borst aan zodat hij iets binnen heeft en het moment bij bv. de kine kan overbruggen. Maar ik schaam mij al lang niet meer om hem eten te geven als hij erom vraagt, kan me niet schelen waar ik op dat moment ben. Honger is honger. 😌