131 Reacties
10 dagen geleden
Hoi,
ik ben Maxime 34jaar en woon samen met mijn partner in Kessel (Nijlen).
Officieel afkomstig van Zwijndrecht/ Beveren waar helaas mijn hart nog steeds ligt!
Maar voor de liefde heb je veel over he.
Ondertussen 6w ver/kort. Uitgerekend voor 8juli.
Ik werk in een woonzorgcentrum als onthaalmedewerker en ook mijn labrador gaat mee werken als knuffelhond.
Wij hebben in ons gezin dus nog
1 hond (Marie)
1 poes (Bob)
2 paarden (Cikly en Galante)
3 kippen (Fien, Lola en Jeanne)
Helaas is mijn 2e hondje onlangs overleden, onze Jul. Waar ik nog steeds erg veel hartzeer van heb.
10 dagen geleden
Reactie op JoyPixX
Wij zijn van Zoersel nog niet veel mensen vanuit onze treek tegengekomen pr ...
Wij van Nijlen!
10 dagen geleden
Reactie op crazycoco97
Herkennen jullie dit gevoel? Ik heb soms zo "tienermoedervibes". Ik ben dan ...
Helemaal herkenbaar!
10 dagen geleden
Hi,
35 jaar en woonachtig in Oost-Vlaanderen. Momenteel 4weken +5d ver (uitgerekende dag 17/07). Heel misselijk en moe + krampen in buik (zoals menstruatiepijn). Ik ben blij dat ik deze groep gevonden heb want buiten mijn man (en de huisarts) weet niemand het. We willen wachten tot de eerste echo op 8 weken (6/12). Maar ik moet erover kunnen praten. Ik ben heel erg blij, maar ik heb ook nog heel veel angst. Biologisch gezien ben ik al wat rijper 🫠 ...
10 dagen geleden
Reactie op SterkeBerg858744
Hi,
35 jaar en woonachtig in Oost-Vlaanderen. Momenteel 4weken +5d ver (uit ...
Wat leuk! Wij hebben hetzelfde datum 17/07.
Ook last van moeheid, buikkrampen en echt gevoelige tepels.
Wachten om het mensen te vertellen is spannend!
10 dagen geleden
Reactie op SterkeBerg858744
Hi,
35 jaar en woonachtig in Oost-Vlaanderen. Momenteel 4weken +5d ver (uit ...
Welkom! Ik ben 33 en het was een hele weg om zwanger te worden. Ik snap je voorzichtigheid!
We deden ivf en ik dacht altijd zo enthousiast te zijn als het zou lukken, en dat klopt maar ik voel toch ook veel onzekerheid om het te delen met anderen. Ik denk dat ik het donderdag ga delen met twee collega's maar het kan ook nog altijd dat ik terugkrabbel. 😅😄
10 dagen geleden
Reactie op DierbareAnemoon935803
Wat leuk! Wij hebben hetzelfde datum 17/07.
Ook last van moeheid, buikkram ...
Aaah wat leuk! :) mijn borsten zelf doen al wat pijn. Maar dit valt nog goed mee.
En ja, wachten is moeilijk. Ik zou het van de daken willen schreeuwen. Maar ik ken mezelf, bij slecht nieuws zou ik het met maar heel weinig mensen willen delen. Was wel heel blij om te horen dat ik op 8 weken al naar de eerste controle moet bij gynea. Ik dacht dat ik tot 12 weken moest wachten :)
10 dagen geleden
Ha, dat terugkrabbelen ken ik. Het is écht een rollercoaster haha.
Mijn beste vriendin wil ik als meter vragen. Dus omdat ik dit op een 'speciale' manier wil doen, heb ik me tot nu toe kunnen inhouden om het haar toch niet te vertellen.
8 dagen geleden
Reactie op mommy0
Nog mama's die in bepaalde ruimtes de geur echt niet kunnen verdragen? Nooi ...
Ik heb gisteren kip curry gemaakt. Allemaal geen probleem. Maar, Vanmorgen kwam ik de keuken in, en kon niet rap genoeg weg zijn… ruit staat open maar ruik het nog steeds en word niet goed ervan .. 😂
8 dagen geleden
Reactie op Noussss
Ik heb gisteren kip curry gemaakt. Allemaal geen probleem. Maar, Vanmorgen ...
Oke ben duq niet de enigste 🤣. Ik blijf telkens de geur ruiken van 1 bepaald gerecht en dan staat hrt kokhalzen en overgeven voor de deur🤣. Nu maar met mondmasker de eigen keuken binnen stappen🤣
7 dagen geleden
Hoi, ik ben Eline. Ik kom uit Antwerpen, België.
Denk dat ik redelijk ‘new to the party’ ben hier.
Ik ben namelijk nu 4w 2d
Ik ben 30 en wij zijn vorige maand getrouwd. Dit is ons eerste kindje.
Voorlopig nog volop vertrouwen op zwangerschapstest en vandaag wel bloed laten nemen bij arts.
Onze kat Modest lijkt al helemaal te voelen dat er iets aan de hand is, maar dat zal vooral onze eigen invulling zijn. 😂
7 dagen geleden
Hey ik ben Alicia 21j, ik woon in Gent ben op dit moment 6w en 5d zwanger ik ben uitgerekend voor 6 Juli het is men eerste kindje zeer onverwacht maar zo welkom ons kleintje zelf heb ik 1 kat Esmee en 4 hondjes 1 van de hondjes vindt het super leuk om altijd op men buik te komen liggen we hebben de indruk dat ze zeer goed door heeft dat er super veel aan het veranderen is in mijn buik. Sinds eergisteren is het opgevallen dat ik ookal een buikje begin te krijgen🙈🙈 laat het maar rap 25 november zijn dan weten of alles in orde is met ons kleintje🙈🙈❤️❤️❤️
7 dagen geleden
Reactie op Glynnis
Proficiat Alicia!
Ik dacht al een vermoeden te hebben dat ik wist wie je wa ...
?