131 Reacties
14 dagen geleden
Hey hey , ik ben Natacha , ik word volgend weekend 25jaar en ben nu 5 tot 6weken zwanger van ons regenboog baby , onze eerste echo is 20november .
Ik werk als winkelbediende en zal aan 6maand moeten stoppen met werken wegens het zware heffen . Mijn vriend is zorgkundige in een woonzorgcentrum en wij zijn 3jaar samen met 2katjes Garfield en zazou en 1hond Loki .
14 dagen geleden
Ik ben Sureyya. Ik ben 28 jaar vandaag verjaard. Ik ben getrouwd. Het is mijn eerste zwangerschap ben momenteel 6w3d. Ik ben uitgerekend voor 30 juni 2025.
Voor de rest hebben wij een kat van 2 jaar een Britse korthaar. Ik werk als Call Agent wat me enorm stress brengt met de hormonen nu. En mijn man werkt als operator.
Dikke proficiat 🧡
14 dagen geleden
Reactie op Suriii
Ik ben Sureyya. Ik ben 28 jaar vandaag verjaard. Ik ben getrouwd. Het is mi ...
Gelukkige verjaardag!! 🎂🥳
14 dagen geleden
Reactie op Thatiana
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en natuurlijk he zwangerschap😉
Jij ook proficiat met de zwangerschap! 😁
14 dagen geleden
Hallo! Ik ben Babs, 29 jaar. Ik ben gelukkig getrouwd en mama van een zoontje van 4,5 maar toch is dit mijn eerste zwangerschap, mijn vrouw heeft onze zoon gedragen.
Ik ben uitgerekend voor 15 juli.
Ik ben nu 4w2d zwanger.
Ik ben huismoeder, ik heb enkele jaren geleden mijn rug gebroken, vandaar de keuze.
Wij hebben 1 hondje, 2 katten en een baardegaam.
14 dagen geleden
Heey,
Ik ben Vanessa 32 lentes jong.
Ben afkomstig van Genk maar voor de liefde en zijn dochtertje ( Mailey ) van 4 jaar verhuisd naar Mol.
Na een heel lang traject met mijn ex in ivf nu terug ivf opgestart met mijn hubby to be.
Ik heb 06/04/2022 in buiten baarmoederlijke zwangerschap gehad totaal onverwacht want met endometriose lukte het me niet op de natuurlijke manier. Ik was toen 8 weken ver.
Nu 3 IUI's die niet gelukt zijn naar IVF en van het eerste embryo nu 4W6D van zwanger.
Wij hebben thuis 6 katten en een Merle pom.
* Blauwe rus: Nalah 7 jaar