52 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op JoyPixX

Amai, hier in de opvang verandert er veel maar wel al plaats vanaf juni 25 ...
Hier is het echt een ramp. Kreeg antwoord van een andere opvang, ook pas plaats vanaf juni 26 😔

16 dagen geleden

Hier is het echt een ramp. Kreeg antwoord van een andere opvang, ook pas pl ...
Hier ook al deel afgebeld zijn opgesprek geweest bij 1 onthaalmoeder daar kwma 1 plaats vrij en 6 ouders kwamen kijken, de andere had pas plaats in april 26, nu hebben we nog 1 gesprek opstaan en staan ook op de wachtlijst bij de crèche

16 dagen geleden

Aangezien mijn eerste al of nog in de creche zit, krijgt haar broertje(s) of zusje(s) voorrang. We hebben direct een plaatsje gereserveerd.

16 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Aangezien mijn eerste al of nog in de creche zit, krijgt haar broertje(s) o ...
Ik wou dat het bij ons ook zo simpel was :( Wel blij voor jou natuurlijk

16 dagen geleden

Ik wou dat het bij ons ook zo simpel was :( Wel blij voor jou natuurlijk
Bij mijn eerste heb ik me direct ingeschreven online en creches gezocht en paar gevraagd.

16 dagen geleden

Reactie op Thatiana

Bij mijn eerste heb ik me direct ingeschreven online en creches gezocht en ...
Heb ik toen ook gedaan, nu ook. En toch..

16 dagen geleden

Heb ik toen ook gedaan, nu ook. En toch..
Ooh dat is jammer, dat het niet vlot verloopt die zoektocht

11 dagen geleden

Ik zocht om de moment dat mijn bloed bevestigde dat ik zwanger was en heb 2 waar er plaats is!

11 dagen geleden

Ik heb ondertussen ook een gevonden, voor januari 2026. Zal wat moeten overbruggen met gewoon verlof en fulltime ouderschapsverlof, maar dat is oké. Ik wou sowieso wat langer bij mijn kindje blijven

11 dagen geleden

Ik mag midden december al op gesprek. Vanaf januari 2025 mogen we binnen. Ik ken wel heel veel mensen die dezelfde cresh hebben onderandere mijn schoonzus haar kids.

11 dagen geleden

Reactie op BlijeDroom636429

Ik mag midden december al op gesprek. Vanaf januari 2025 mogen we binnen. ...
2026 *