Hangt van de job af. Ik heb da direct gedaan (weken) omdat ik in de zorg sta en operaties doe en foto's moet nemen en ik lag geen radiografie nelen of oppassen voor prikgevaar..
ik vraag mij dit ook af als je een zware fysieke job hebt hoe snel je dit dan moet zeggen. want het rooster bij ons is per drie weken en als ik wat wil minderen kan dit past de roosters erna
Ik vroeg het mij ook af.
Ik doe een kantoor job, maar zou mijn teamleader na de eerste echo op de hoogte willen brengen omdat mijn afspraken zo goed als zeker bijna allemaal overdag gaan moeten doorgaan.
Ik ben nog maar 5 weken maar heb het vandaag gezegd. Heb wel een goeie band met mijn werkgevers, wat uiteraard anders is dan. Maar zo weten zij waarom ik soms niet aanwezig ben omwille van afspraken. Zij zijn eigenlijk de enige die het weten in mijn omgeving tot nu toe.
ik heb het gemeld en de eerste 3 maanden veranderd er niets zij hij maar ik heb wel al enorme last van mijn rug met dat ik in een winkel werk. en heb nu in drie dagen 27 uur te werken is dit normaal de eerste 3 maand dat er niets veranderd qua bv op de lader staan en zware dingen heffen?
ik heb het gemeld en de eerste 3 maanden veranderd er niets zij hij maar ik ...
Bij mijn 1e zwangerschap deed ik zwaar werk in een winkel , mijn bazin hield er dan al wel wat rekening mee als ik last kreeg en dan werd ik aan de kassa gezet.
Wij hebben volgende week nog een echo, dan zouden we het hartje normaal gezien horen. Daarna zeg ik het ook aan mijn werkgever want ik werk in de zorg…
Ik op 5weken toch ook al verteld wegens werkverwijdering na 3maanden. Heel wat te regelen door vervanging, afspraak arbeidsgeneesheer. Ik wil graag met een gerust gevoel kunnen vertrekken.
Ik vertel het volgende week dan ben ik ongeveer 8 weken. Omdat ik in de zorg werk, we moeten voor 12weken bij de arbeidsgeneesheer zijn geweest en moeten blijven doorwerken tot 6maanden (alhoewel bijna niemand dit haalt)