5 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik neem nu nog foliumzuur en vitamine D. Ik ben 6w en 2 dagen. Volgende week 1e echo en dan bevraag ik eens wanneer ik start met pronatal +. Al denk ik dat het geen kwaad kan om dat nu al in te nemen

茅茅n jaar geleden

Ik ben vandaag 7w5d zwanger en neem nog steeds de omnibionta pronatal 馃檪 nog een weekje deze en dan is het op en start ik met gestarelle G , is voor alles, pre conceptie , zwangerschap en borstvoeding 馃檪

茅茅n jaar geleden

Ik neem foliumzuur, vitamine D en vitamine B12 (omdat ik veganistisch eet) en standaard elke dag een gemberpilletje tegen de misselijkheid 馃槀

茅茅n jaar geleden

Ik ben op dit moment 9 weken (bijna 10) en neem ook nog de gewone omnibionta pronatal. We zijn afgelopen maandag voor de eerste keer bij de gynaecoloog geweest en volgens haar was dit zeker nog voldoende en moest ik niet overschakelen naar de pronatal+

茅茅n jaar geleden

Ik nam tijdens de vorige zwangerschap ook de omnibionta probatal. Met de plus mag je starten vanaf het tweede trimester omdat het baby鈥檛je dan overgaat in de groeifase en de organen al gedeeltelijk aagelegd zijn. Foliumzuur is dan bv niet meer nodig. Nu neem ik Mama dag & nacht van Vitakruid.