8 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb gewoon een commodekast van de Ikea omdat je dat dan nadien nog voor andere dingen kan gebruiken. Daar leg ik dan een verzorgkussen op. In de bovenste schuif van de kast liggen dan de pampertjes, doekjes, producten, ... en enkele kleren.
Zo ligt alles mooi binnen handbereik tijdens het verversen. Zo een verzorgkussen vind ik persoonlijk onmisbaar voor thuis.
4 maanden geleden
Wij hebben een verschoonkussen boven op z'n kamertje op een dressoir liggen en eentje beneden dat we op tafel zullen leggen als we het nodig hebben, maar daarna ook gewoon weer opbergen. Zag het ook niet zitten om een tafel te zetten... Zullen wel zien of het op deze manier handig is en anders passen we het nog aan 😄
4 maanden geleden
Ik heb op haar kamer een verschoonmandje op het dressoir staan.
Beneden staat een verschoontafel met een verzorgingskussen. En voor onderweg en in het begin als ze bij ons op de kamer ligt in de co-sleeper heb ik zo luiermatjes zodat er toch nog iets onder ligt als ik haar pampertje doe ☺️
4 maanden geleden
Voor boven op de commode hebben wij gekozen voor een Nattou waskussen. Lijkt mij heel handig doordat je dit gwn hoeft schoon te maken en niet steeds hoeft wassen. Dit kussen past ook aan naar de lichaamstemperatuur van je kindje🙂. Voor beneden hebben we gwn een normaal verzorgingskussen waarbij we hem zullen verversen op de grote eettafel met een verzorgingsmandje met handvaten voor pampers, spuugdoekjes etc. zodat we het makkelijk kunnen opbergen.
4 maanden geleden
Ik heb een verzorgingsmandje op de commode op zijn kamertje, een roltafeltje met pampers, doekjes, etc. binnen handbereik.
4 maanden geleden
Ik heb/had voor zowel boven als beneden een verzorgingskussen om op een commode, bed of tafel te leggen. De vorige keer heb ik heel wat overtrekken (gewoon goedkope van de Zeeman) moeten bijkopen omdat die kaka en pipi echt overal op komt, zelfs bij een dochter. 😅 Zo’n mandje is wel mooi, maar lijkt me niet zo praktisch, eerlijk gezegd. 😊
MOD
4 maanden geleden
Hier doen we gewoon een extra verzorgingskussen op de tafel om haar te verversen. Of gewoon in de zetel.
Maar snap natuurlijk waarom je bent over gegaan naar een verzorgingstafel of twijfelt. Denk uiteindelijk dat je moet zien wat er het beste is voor jullie :)
Succes met jullie zoektocht