24 Reacties
10 maanden geleden
Reactie op babyaugust
Mss iets mis gelopen je kan altijd het labo zelf eens bellen
Blijkbaar heb ik het resultaat van de gewone bloedonderzoeken al. En komt het onderzoek van nipt enkele dagen later.
10 maanden geleden
ik dacht dat je bij de echo van 12 weken al kon weten of het een jongen of een meisje is of heb ik dit dan zo mis?
10 maanden geleden
Reactie op elkeeeeeee
ik dacht dat je bij de echo van 12 weken al kon weten of het een jongen of ...
Bij 12 weken kan enkel de nub theorie gebruikt worden maar dat is niet sluitend
10 maanden geleden
Je krijgt op 1 papier de ziektes staan neg/pos zonder geslacht, daarna krijg je nog een briefje met het geslacht erop 🥹
10 maanden geleden
Je krijgt op 1 papier de ziektes staan neg/pos zonder geslacht, daarna krij ...
Dankjewel
10 maanden geleden
Reactie op elkeeeeeee
Mijn gynaecoloog zei dat ze dit nog niet kon zien. Wachten op uitslag nipt dus
10 maanden geleden
Dat is van het gewone bloedonderzoek dat was bij mij ook al de dag nadien. Nipt heb ik ook nog steeds niet. Al 5 dagen aan het wachten.
10 maanden geleden
Reactie op Laurakinderwens
Mijn gynaecoloog zei dat ze dit nog niet kon zien. Wachten op uitslag nipt ...
Je kan dit wel zien, maar ze zeggen het liever niet omdat men in meeste gevallen nog twijfelen… bij ons heeft ze gezegd 75% zeker te zijn van het geslacht. Echo op 11+1, maar dat we toch voor zekerheid beter de nipt uitslag afwachten voor we spullen aanschaffen
10 maanden geleden
Kan de nipt uitslag verkeerd uitslag geven? Is het bij iemand voor gekomen ? Ik wacht best op 16-20 weken echo dan pas ga ik met zekerheid shoppen
10 maanden geleden
Reactie op elkeeeeeee
Hangt er van af, sommige gynaecologen doen dan al een gok maar de kans is nog steeds 3/10 dat het fout is. Onze gynaecoloog doet daarom bewust geen gok voor de 13 weken. Wij wachten dus op de resultaten van de NIPT test
10 maanden geleden
Ik heb ook donderdag mijn nipt gehad, en had zaterdag al mijn bloedresultaten voor cmv en toxoplasmose.
Het resultaat van de nipt is in de meeste gevallen na 7 kalenderdagen beschikbaar.
Ik liet mijn bloed nemen in stjan Brugge en dit werd dan opgestuurd naar UZ Leuven.
Het geslacht van ons babytje was wel al te zien op de echo 💞
10 maanden geleden
Bij ons hetzelfde. maar nog geen geslacht te zien op echo dus echt nipt afwachten