20 Reacties

10 maanden geleden

Oh hoe zalig een tweeling ! Veel succes 🥰

10 maanden geleden

Hi Lynn, ik ben 4/8 uitgerekend met een tweeling ❤️❤️

10 maanden geleden

Hoe bijzonder, een tweeling 😊🍀

10 maanden geleden

Hier ook een tweeling 21/7 uitgerekend!

9 maanden geleden

Uitgerekend 14/7 met een tweeling 🥰

8 maanden geleden

Oooh leuk, zo fijn om te weten dat er nog zijn! 😁🙈 Hoe stellen jullie het?

8 maanden geleden

Hi! Hier ondertussen 20w en we stellen het goed 🩷💙 zonet onze eerste 3D echo gehad, wat zijn ze prachtig! Mijn gynaeco zet standaard elke tweelingmoeder thuis vanaf 20w dus nu genieten tot het einde!

8 maanden geleden

Reactie op Loucauw

Hi! Hier ondertussen 20w en we stellen het goed 🩷💙 zonet onze eerste 3D e ...
Oooh wat leuk om te lezen! Fijn dat je een 3D echo gehad hebt. Heb je dat speciaal aangevraagd? Wij hebben de 20-weken echo gehad deze week, alles tiptop in orde, da’s het belangrijkste 😁 Maar dat was niet in 3D. Ooooh wat leuk!! Geniet er dubbel en dik van! Ik werk als verpleegkundige in de zorg, ik heb toch redelijk wat last na een werkdag en meldde dit aan de gynaecoloog maar ze heeft me niet thuis geschreven. Ik moet eerlijk toegeven dat ik wel wat teleurgesteld was dat ze me verder laat werken..

8 maanden geleden

Reactie op Lynn12345

Oooh wat leuk om te lezen! Fijn dat je een 3D echo gehad hebt. Heb je dat s ...
Hoi Lynn, niet speciaal aangevraagd dus was voor ons ook een verassing! ❤️ Altijd vreemd dat niet alle gynaecologen dezelfde protocollen volgen, ik hoop dat je ook snel zal mogen stoppen! 🍀 Welk type tweeling verwacht je? 🥰

7 maanden geleden

Reactie op Loucauw

Hoi Lynn, niet speciaal aangevraagd dus was voor ons ook een verassing! ❤️ ...
Hey! Ondertussen ben ik ook reeds gestopt met werken 😊 We weten niet als het een een- of twee-eiige zal zijn. Ze hebben wel elke hun vruchtzak en placenta. Hoe stel je het? En welk type tweeling is het bij jou? 😊

6 maanden geleden

Reactie op Lynn12345

Hey! Ondertussen ben ik ook reeds gestopt met werken 😊 We weten niet als h ...
Net terug van gynaeco :) ondertussen bijna 26w, ons zoontje weegt 900g en 800g voor onze dochter 🥰 beide al met hun hoofdje omlaag, dus goed bezig!

6 maanden geleden

Reactie op Loucauw

Net terug van gynaeco :) ondertussen bijna 26w, ons zoontje weegt 900g en 8 ...
Ooh da’s supergoed nieuws! 😁 Wij hadden afgelopen woensdag een echo, op 26w+3d, beide meisjes zo’n 940 gram 🥰 De onderste ligt voorlopig wel met de stuit omlaag, dus mogelijks een keizersnede! Voel je ze ook al zo goed schoppen? En hoe is jouw nachtrust? 🤪🥱

6 maanden geleden

Reactie op Lynn12345

Ooh da’s supergoed nieuws! 😁 Wij hadden afgelopen woensdag een echo, op 26 ...
Ja, heel geruststellend om ze zo goed te voelen! Nachtrust valt wel mee, behalve de frequente sanitaire stops 🙈 voor de rest vrij vlotte zwangerschap voorlopig, vooral last van bandenpijn en harde buiken, maar dat zal bij iedereen wel zo zijn. Duimen dat het zo doorgaat, vanaf maandag gaat het 3de trimester al in 😱 de tijd gaat veel te snel!

6 maanden geleden

Reactie op Loucauw

Ja, heel geruststellend om ze zo goed te voelen! Nachtrust valt wel mee, be ...
Oh ik ken ze, de vele sanitaire stops! Eergisteren op controle geweest, verkorte baarmoederhals bij inspanning. Dus starten met utrogestan en meer rusten. Ze liggen ook beiden in stuitligging. Hoe gaat het bij jou?

6 maanden geleden

Oh zo toevallig! Ik ook eergisteren echo gehad, gestart met progebel door ook verkorte baarmoederhals (27mm). Beide wel al een tweetal maanden met hun hoofdje naar beneden! Hoe ´kort’ is jouw baarmoederhals? Maak me toch wat zorgen :/

6 maanden geleden

Reactie op Loucauw

Oh zo toevallig! Ik ook eergisteren echo gehad, gestart met progebel door o ...
Oh da’s inderdaad toevallig! Willen we anders via whatsapp verder praten? Da’s net iets makkelijker 😊 Ooh fijn dat ze bij jou al in de juiste houding liggen! Ik ben ook gestart met vaginale pilletjes nu, bij druk op mijn buik en hoesten spraken ze van 19mm 😕 Maar in rust wat het lang genoeg. Ik ben ook ferm geschrokken..

5 maanden geleden

Hier de laatste week v juni uitgerekend vr twin boys ☺️

5 maanden geleden

Reactie op Dora123

Hier de laatste week v juni uitgerekend vr twin boys ☺️
Oh hoe stel je het?

5 maanden geleden

Reactie op Lynn12345

Oh hoe stel je het?
Ik ben er helemaal klaar mee 😅 heb al maaaanden harde buiken, maar eergisteren in de nacht echt steken & begonnen de weëen zachtjes… dus beetje rondgelopen enz want slapen kon ik niet meer, ondertussen met manlief de brooddozen van de dochters al aan het klaarmaken voor t geval we moesten vertrekken 😅 uiteindelijk Toch nog een uurtje of 2 in bed gekropen… werd wakker, alles weer rustig…. Gisteren een verschrikkelijke dag gehad met ook weer op en af weëen die steeds weer afzakken… vandaag ben ik een wrak, beetje gerommel hier en daar maar daar blijft het bij…