10 Reacties
één jaar geleden
Nog geen symptomen gehad , geen pijnlijke borsten niet overgeven wel som beetje vermoeid maar voor de rest voel ik mij precies niet zwanger!
De eerste weken van de zwangerschap was ik overtuigd dat een meisje gaat zijn omdat ik die Chinese kalender had gezien maar nu weet ik niet meer …
één jaar geleden
Los van zo misselijk te zijn (meisje) heb ik volgens de bakkerspraatjes een ventje in mij en das ook mijn voorgevoel ....ook de chinese kalender is een jongetje
Ik eet mij schoen op als het een meisje is 😂 tis een jongen denk ik echt!
Maar echt beide meer als welkom hoor, totaal geen voorkeur
5 januari nipt test ..benieuwd
één jaar geleden
Ik gaf in mijn vorige zwangerschap 9 maanden lang dagelijks over en het was een jongen, volgens de Chinese kalender had het een meisje moeten zijn
één jaar geleden
Bij 1 van mijn zonen was ik hele 9 maanden misselijk en had zin in zoet ik dacht toen een meisje maar was een jongen. Bij mijn dochter voelde ik me goed , kon enkel geen kip ruiken😅 nu deze zwangerschap had ik last van puisten , hoofdpijn en beetje misselijk en ik verwacht weer een meisje..
één jaar geleden
Als ik alle baker praatjes mag geloven is het een meisje
Als ik de chinese gender calender mag geloven is het een meisje
Mijn broertje speelde een soort spel waarbij je aan het rad moest draaien en hij had genomen "welk geslacht word je kind" en dat kwam ook uit op een meisje
Mijn partner (niet geïnteresseerd) hoopt toch wel op een meisje en ik ook
4 januari de nipt test dus ben eens benieuwd wat het wordt ik denk een meisje
Bij een vriendin en mijn yt idolen (Enzoknol en Myron Koops) had ik de geslachten juist geraden😅
één jaar geleden
Ik had dit gevonden 😅🤣 weet niet of het klopt. Kan maar 1 foto delen dus zal de foto op bericht 2 zetten
één jaar geleden
Reactie op Hoopvol1990
Ik had dit gevonden 😅🤣 weet niet of het klopt. Kan maar 1 foto delen dus ...
Deel 2
één jaar geleden
Ramzi theorie : jongen
Skull theorie: jongen
Nub theorie: meisje
Chinees kalender: jongen
Ring met een koord: meisje
Eten: zoetig meisje
Puisten enz enz: meisje
Urine met bakingsoda: meisje
Te veel bakkerspraatjes ben eens benieuwd wat het gaat worden 😂
één jaar geleden
Had ook gezien ivm met die echo’s bij mij zit die in het midden 🤣🤣🤣.