8 Reacties

één jaar geleden

Mijn gynaecoloog zei dat ik al zeker foliumzuur moet nemen tot mijn nipttest (9/1). Dan ben ik 13w. Hij ging dan laten weten of ik al dan niet mag stoppen.

één jaar geleden

Mijn gyneacoloog zei dat je best oversschakelt naar een zwangerschaps vitaminen met ook wat foliumzuur in

één jaar geleden

Vroeg dit ook aan mijn gyneacoloog vorige week en zij zei van best over te schakelen naar algemene zwangerschapsvitamine vanaf ongeveer week12 ☺️

één jaar geleden

Ik ben eigenlijk geen voorstander van zwangerschapssupplementen, weet niet wat er allemaal in zit ... zal het enkel bij de foliuumzuur houden 🥹

één jaar geleden

Ik heb geen foliumzuur genomen enkel de zwangerschap vitamines daar zit het normaal wel bij in

10 maanden geleden

Ik ben eigenlijk geen voorstander van zwangerschapssupplementen, weet niet ...
Het staat allemaal op het doosje

10 maanden geleden

Ik ben eigenlijk geen voorstander van zwangerschapssupplementen, weet niet ...
Hier zij de gynaecoloog tot 12 weken foliumzuur, ik had er nog tot 13 weken dus ben er nu mee gestopt. Ze zei dat dat het enige is wat wetenschappelijk bewezen goed is voor de baby. Als je gevarieerd eet hoef je geen extra supplementen te nemen.

10 maanden geleden

De vroedvrouw zei tegen mij ook dat ik best mijn pillen die ik nog heb uitneem en daarna mag stoppen, dan ben ik ongeveer 13 weken. Ik pols ook nog eens bij de gynaecoloog wat zij zegt.