21 Reacties
2 maanden geleden
Ik heb dit reeds laten zetten tijdens mijn zwangerschap, dus kan dit niet meer bij onze baby gezet worden. Jammer, want ik heb toen de volle pot moeten betalen en nu wordt het deels terugbetaald 🙈 Maar anderzijds wel een prikje minder voor onze kleine man, dus hij heeft geluk 🤭
2 maanden geleden
Ik zou het graag laten zetten, zeker nu school van grote broer terug begonnen is. Krijg je daar een uitnodiging voor of moet je daarvoor zelf de huisarts contacteren? Iemand die dat weet?
2 maanden geleden
De huisarts vertelde me dat ze dit jaar de ouders motiveren om dit te geven voor hun kindje, omdat de ziekenhuizen vol zaten met kindjes onder de 1 jaar vorig jaar. Door preventief te werken, hopen ze dat de druk op de ziekenhuizen tijdens het rsv seizoen een stuk minder gaat zijn.
2 maanden geleden
Wij gaan dit ook laten zetten. Als daarmee de kans kleiner is dat ze fel ziek wordt, graag!
één maand geleden
Reactie op lmb.shana
Wij doen dit bij de kinderarts in het zh waar hij geboren is. Zij hadden on ...
Ik heb inderdaad een uitnodiging binnen! Afspraak is gemaakt, gelukkig!
één maand geleden
Wij zetten ze ook, wil echt geen risico lopen, zeker nu ze zo klein is.
één maand geleden
Reactie op Rnnuo
Bewust zet ik deze niet omdat het iets nieuws is en ben dan altijd wat bang ...
Het is niet nieuw hè, het wordt al lang gebruikt bij vroeggeboren kindjes
één maand geleden
Hey! Normaal ben ik van geboorteclub oktober maar mijn zoon is geboren in juli dus extreem prematuur ondertussen is alles goed ik ga dit laten zetten meningokokken groep B ook
één maand geleden
Reactie op jonsi
Ik heb dit reeds laten zetten tijdens mijn zwangerschap, dus kan dit niet m ...
Niet deels het word volledig terugbetaald
één maand geleden
Reactie op Rnnuo
Bewust zet ik deze niet omdat het iets nieuws is en ben dan altijd wat bang ...
İs niet nieuw, zoals eerder gezegd word dit al lang gezet bij vroeggeboortes en is gebeurt al jaren bij andere landen