21 Reacties

2 maanden geleden

Wij gaan dit laten zetten

2 maanden geleden

Ik heb dit reeds laten zetten tijdens mijn zwangerschap, dus kan dit niet meer bij onze baby gezet worden. Jammer, want ik heb toen de volle pot moeten betalen en nu wordt het deels terugbetaald 🙈 Maar anderzijds wel een prikje minder voor onze kleine man, dus hij heeft geluk 🤭

2 maanden geleden

Ik zou het graag laten zetten, zeker nu school van grote broer terug begonnen is. Krijg je daar een uitnodiging voor of moet je daarvoor zelf de huisarts contacteren? Iemand die dat weet?

2 maanden geleden

Wij gaan dit ook laten zetten, wij kregen hiervoor een uitnodiging van het ziekenhuis

2 maanden geleden

Wij gaan dit ook laten zetten.

2 maanden geleden

Reactie op kathhhhhhh

Ik zou het graag laten zetten, zeker nu school van grote broer terug begonn ...
Wij doen dit bij de kinderarts in het zh waar hij geboren is. Zij hadden ons een uitnodiging gegeven

2 maanden geleden

Wij gaan ze ook laren zetten. Onze kinderarts had ook gezegd dat dit niet echt een vaccin is, maar eerder een extra boost van antistoffen voor rsv. ☺️

2 maanden geleden

Wij gaan dit ook laten zetten

2 maanden geleden

De huisarts vertelde me dat ze dit jaar de ouders motiveren om dit te geven voor hun kindje, omdat de ziekenhuizen vol zaten met kindjes onder de 1 jaar vorig jaar. Door preventief te werken, hopen ze dat de druk op de ziekenhuizen tijdens het rsv seizoen een stuk minder gaat zijn.

2 maanden geleden

Wij gaan dit ook laten zetten. Als daarmee de kans kleiner is dat ze fel ziek wordt, graag!

2 maanden geleden

Aan mij heeft de arts gezegd dat het nieuw is dat iedere baby dit kan krijgen, maar dat hetzelfde vaccin/medicein al gebruik werd voor kindjes die te vroeg geboren werden of andere risico's hadden. Wij gaan het dus ook laten doen

één maand geleden

Het is geen vaccin zoals de andere. Lichaam moet de abtistoffen niet aanmaken, ze dienen ze toe. We nemen het ook. Beter dat dan achteraf spijt. Zelf nemen we ook de griepspuit

MOD

één maand geleden

Bewust zet ik deze niet omdat het iets nieuws is en ben dan altijd wat banger dan anders. Dan denk ik wat gaan ze nog allemaal uitvinden maar aan de andere kant begrijp ik ook de mensen die hem wel gaan plaatsen uit voorzorg.

één maand geleden

Reactie op lmb.shana

Wij doen dit bij de kinderarts in het zh waar hij geboren is. Zij hadden on ...
Ik heb inderdaad een uitnodiging binnen! Afspraak is gemaakt, gelukkig!

één maand geleden

Wij zetten ze ook, wil echt geen risico lopen, zeker nu ze zo klein is.

één maand geleden

Reactie op Rnnuo

Bewust zet ik deze niet omdat het iets nieuws is en ben dan altijd wat bang ...
Het is niet nieuw hè, het wordt al lang gebruikt bij vroeggeboren kindjes

één maand geleden

Hey! Normaal ben ik van geboorteclub oktober maar mijn zoon is geboren in juli dus extreem prematuur ondertussen is alles goed ik ga dit laten zetten meningokokken groep B ook

één maand geleden

Reactie op jonsi

Ik heb dit reeds laten zetten tijdens mijn zwangerschap, dus kan dit niet m ...
Niet deels het word volledig terugbetaald

één maand geleden

Reactie op Rnnuo

Bewust zet ik deze niet omdat het iets nieuws is en ben dan altijd wat bang ...
İs niet nieuw, zoals eerder gezegd word dit al lang gezet bij vroeggeboortes en is gebeurt al jaren bij andere landen

MOD

één maand geleden

Reactie op Celinedb1994

Het is niet nieuw hè, het wordt al lang gebruikt bij vroeggeboren kindjes
Oh dat wist ik niet 🙈