13 Reacties

één maand geleden

Nee, zolang ze zelf niet na hun buik en terug kunnen rollen is het niet veilig. Misschien dat inbakeren helpt?

één maand geleden

Ik laat ons dochtertje door dag op haar buik slapen, en in de nacht op haar zij/rug

één maand geleden

Mijn kindje is 14 weken en slaapt al een paar weken op haar zij/ buik en soms rolt ze terug op haar rug midden in de nacht.. ze slaapt veel beter en langer door , want op haar rug inslaap vallen weigert ze gewoon

één maand geleden

Reactie op babyaugust

Nee, zolang ze zelf niet na hun buik en terug kunnen rollen is het niet vei ...
Ik ben net een weekje gestopt met inbakeren (tetradoek) omdat hij zich altijd los wurmt. Inbakerslaapzak is ook geen optie. Hij gaat gewoon altijd zo te keer met zijn armen 😮‍💨

één maand geleden

Reactie op BabyGirl2022

Ik ben net een weekje gestopt met inbakeren (tetradoek) omdat hij zich alti ...
Slaapzakje?

één maand geleden

Reactie op babyaugust

Slaapzakje?
Ja heeft hij aan. Maar dat houd hem niet tegen

één maand geleden

Reactie op BabyGirl2022

Ja heeft hij aan. Maar dat houd hem niet tegen
En eentje van love to dream? Dan zitten de handjes ook vast maar naast het hoofdje, mijn dochtertje slaapt altijd met haar armen omhoog dus klassiek inbakeren ging ook niet voor haar 😅

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

En eentje van love to dream? Dan zitten de handjes ook vast maar naast het ...
Zo eentje bedoel ik ☺️

één maand geleden

Reactie op LiezeD94

Zo eentje bedoel ik ☺️
Ik denk dat hij dat ook niet leuk ga vinden. Want t probleem bij de slaapzakjes is dat hij kan bewegen maar beperkt en dat frustreert hem dan.

één maand geleden

Mijn zoontje slaapt al sinds het begin op zijn buik, anders slaapt hij amper. Op aanraden van de vroedvrouw dan wel een alarm geïnstalleerd onder zijn matrasje zodat het toch veiliger is.

één maand geleden

Mijn zoon is geboren op 26+7 en morgen is hij 37. Hij slaapt al sinds geboorte op zijn buik

één maand geleden

Ik durf mijn dochter van 8w ook weleens op haar buikje leggen, maar liefst haar zij (ondersteund door een speciaal kussen). Zij slaapt ook niet zo goed op de rug en met reflux raden ze zijligging eerder aan. Het is dat of beide niet slapen.. Zij heeft wel een heel sterke nek en kan haar hoofd goed heen en weer bewegen, ook in buiklig. Rollen lukt nog niet.

MOD

één maand geleden

Reactie op opaarde

Ik laat ons dochtertje door dag op haar buik slapen, en in de nacht op haar ...
Jap hier ook zo! Vind het wat gevaarlijk als ik der niet bij ben dat ze op haar buik zou slapen