28 Reacties
één jaar geleden
12 weken en ongeveer 2 kg erbij.. dit is al enkele weken zo die 2 kg erbij. Alleen s’avonds een buikje dus nog niet echt een babybuik maar eerder door de darmen denk ik.. ik maak mij juist een beetje zorgen dat ik s’morgens nog geen buikje heb.. woensdag echo 🤞🏻
één jaar geleden
10 weken en 4kg bij! Ik snap het ook niet! Is gewoon belachelijk veel. Terwijl ik zoals gewoonlijk / normaal eet. Ik lig veel in de zetel door misselijkheid/ buikpijn en absoluut tekort aan energie misschien komt het daardoor. Is wel beangstigend om te denken over komende maanden en de gewichtstoename… ik ben snel kort van adem … dus dat zorgt voor wat panikeren 🙁
één jaar geleden
Reactie op Bebecoco
Ik ben nu 12w4 en ben een kilo bijgekomen, sinds vorige week een klein buik ...
Ik hetzelfde, voel me echt wel opgeblazen
één jaar geleden
Ik nu 10 weken en sta soms opgeblazen maar niet echt een baby buikje
10 maanden geleden
Op 12 weken was ik 300 gram bijgekomen, maar heb zelf al veel overgewicht dus is dat best prima zo. En doordat ik van mezelf een buik heb is het niet echt te zien of er een babybuikje bij komt, wel krijgt mijn buik een andere vorm, maar dat kan alleen ik zien.
10 maanden geleden
Reactie op Mehak
Ja ik ook… rond 4-5 maanden buik precies
vooral ‘s avonds
Jammer dat er g ...
Ik ook hoor! En ik kan geen foto's uploaden. Ksnap niet hoe het kan. App al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Als ik hem selecteer en wil uploaden slaat men app uit 🤷♀️