28 Reacties

één jaar geleden

12 weken en ongeveer 2 kg erbij.. dit is al enkele weken zo die 2 kg erbij. Alleen s’avonds een buikje dus nog niet echt een babybuik maar eerder door de darmen denk ik.. ik maak mij juist een beetje zorgen dat ik s’morgens nog geen buikje heb.. woensdag echo 🤞🏻

één jaar geleden

10 weken en 4kg bij! Ik snap het ook niet! Is gewoon belachelijk veel. Terwijl ik zoals gewoonlijk / normaal eet. Ik lig veel in de zetel door misselijkheid/ buikpijn en absoluut tekort aan energie misschien komt het daardoor. Is wel beangstigend om te denken over komende maanden en de gewichtstoename… ik ben snel kort van adem … dus dat zorgt voor wat panikeren 🙁

één jaar geleden

9,5 weken en al min 4 kilo bij. Ik weeg me niet meer maar heb ook echt al echt een buikje! Is ook men 2de zwangerschap die in de goede richting uitgaat

één jaar geleden

Hier geen gewicht bij op 10w maar toch wel al serieus een buikje. Ik lijk wel al 18w ipv 10w

één jaar geleden

Ik ben nu 9w1 en nog niets bijgekomen in gewicht, maar wel sinds het begin een opgeblazen buik door mijn darmen. Lijkt net alsof ik al 7 maanden ben 😅

één jaar geleden

Ik ben nu 12w4 en ben een kilo bijgekomen, sinds vorige week een klein buikje ☺️

één jaar geleden

Reactie op Bebecoco

Ik ben nu 12w4 en ben een kilo bijgekomen, sinds vorige week een klein buik ...
Ik hetzelfde, voel me echt wel opgeblazen

één jaar geleden

Ik nu 10 weken en sta soms opgeblazen maar niet echt een baby buikje

10 maanden geleden

10 weken en nog geen kilo bij genomen, maar wel al een buikje dat uitkomt 😍

10 maanden geleden

Ik ben nu 11 weken en 300 gram bij en niet echt een buikje

10 maanden geleden

Op 12 weken was ik 300 gram bijgekomen, maar heb zelf al veel overgewicht dus is dat best prima zo. En doordat ik van mezelf een buik heb is het niet echt te zien of er een babybuikje bij komt, wel krijgt mijn buik een andere vorm, maar dat kan alleen ik zien.

10 maanden geleden

Ik ben 13 weken en ben +-500gr bijgekomen

10 maanden geleden

11w5 hier. Ondertussen 0,5kg erbij. Heb al een klein buikje. Meest zichtbaar savonds. Maar is ook door opgeblazen gevoel.

10 maanden geleden

Hier 13 weken, en krijg het gevoel dat mijn buikje vorige week dikker was dan nu, maak me wat zorgen. (Tweede zwangerschap.)

10 maanden geleden

Reactie op Yentl 🤍

Hier 13 weken, en krijg het gevoel dat mijn buikje vorige week dikker was d ...
Heb ik ook enorm en ook maar halve kg erbij nu.. 3e zwangerschap. Bij mijn vorige zwangerschappen kwam ik super veel bij... Maakt mij soms ook wel onzeker

10 maanden geleden

Ik zie er ondertussen uit alsof ik 4 á 5 maanden zwanger ben 🤪

10 maanden geleden

Reactie op Maaike C

Ja ik ook… rond 4-5 maanden buik precies vooral ‘s avonds Jammer dat er geen foto’s van buik hier zijn…

10 maanden geleden

Reactie op Maaike C

Ik ben 4kg bij first trimester Nog iemand ?

10 maanden geleden

Reactie op Mehak

Ja ik ook… rond 4-5 maanden buik precies vooral ‘s avonds Jammer dat er g ...
Ik ook hoor! En ik kan geen foto's uploaden. Ksnap niet hoe het kan. App al enkele keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Als ik hem selecteer en wil uploaden slaat men app uit 🤷‍♀️

10 maanden geleden

Reactie op Maaike C

Ik ook hoor! En ik kan geen foto's uploaden. Ksnap niet hoe het kan. App al ...
❤️