61 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Dat heeft ze niet gezegd, zal het pas weten wanneer ik met mijn ID naar de ...
Ik denk ook dat het utrogestan is, ik neem deze pillen ook.
Ik heb endometriose, daarom moet ik 3x per dag utrogestan nemen, vaginaal als preventiemiddel.
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Dat heeft ze niet gezegd, zal het pas weten wanneer ik met mijn ID naar de ...
Via de Helena app kan je zien welke medicatie er op je id-kaart staat. Ik vermoed idd progesteron, ik neem progebel…
één jaar geleden
Ik gebruik ook 3x per dag utrogestan nu is het afbouwen naar 2 per dag en 1 per dag en vanaf 12 weken mag ik daar volledig mee stoppen
één jaar geleden
Dankjewel iedereen. Interessant alleszins, ik zoek het dan eens op :)
En ja ik mag mezelf gelukkig prijzen met alle steun die ik krijg ❤️
En deze app helpt zeker ook wel ☺️
Ik heb alleszins hoop en ik hoop dat de pillen die jullie vermelden ook hele goede resultaten leveren 🤞🏼
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Dankjewel iedereen. Interessant alleszins, ik zoek het dan eens op :)
En ...
Veel sterkte!! Emotionele periode ik zit er ook midden in, moet je medicatie nemen of curretage? Ik heb donderdag de pillen genomen.. Steun rondom je is alles!! ❤️ ook indd dit forum heb ik zoveel aan gehad al! Bij deze ook thanks aan iedereen!! En voor iedereen die in onze positie zit en alle vrouwen die succesvol zwanger zijn wens ik een hele gezonde mooie baby toe in 2024 🍀 we can do this!!
één jaar geleden
En ja zal indd progesteron pilletjes zijn! Wordt vaal voorgeschreven ik neem die ook al van september. Bij mij is het progebel! Is er een verschil met Utrogestan, voor de dames die hier iets van kennen?
één jaar geleden
Ohh jij ook veel sterkte en goede moed. Het kolt zeker goed eolang we erin geloven.
Ik was van plan het natuurlijk te laten komen, maar de gynae raadde het me af... Ale mijnkeus uiteindelijk he maar zeer heavy aangezien je er nog 3 weken mee kaan rondlopen. Emotioneel zwaar en je blijft je ergens wel eens zwanger voelen heel die periode. En tis dan nog ni gezegd dat je daarnageen curritage moet.
Zij raadde meaan meteen een curritage te doen.. heb mijn bezorgdheden hierover gedeeld, maar ze verzekerde me dat via het uitzuigen ervan , geen schade aan de wand kan berokkend worden.
Als ik het natuurlijk laat komen bestaat er nog een kans dat ik alsnog een curritage moet, dus ja, ze heeft me overtuigd... Vrijdag moet ik binnen, en dan kunnen wel afsluiten en opnieuw beginnen.
Ik hoop dat je niet teveel mijn hebt gehad na de medicatie en dat je het inmiddels een plaats hebt kunnen geven.
Je staat er niet alleen voor... Das een gedachte die enorm telt.
Veel succes gewenst !
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Ohh jij ook veel sterkte en goede moed. Het kolt zeker goed eolang we erin ...
OH amai, veel sterkte nog komende dagen. Goed dat je hebt kunnen nadenken over je beslissing. Lijkt me moeilijk om nu te wachten tot vrijdag.
Kon je ook kiezen voor medicatie?
Ik moet deze avond langs de dokter, vruchtje moeten we ook laten afhalen maar vind het nu al zo moeilijk omdat ik niet weet wat er gaat komen
één jaar geleden
Reactie op Liess_
OH amai, veel sterkte nog komende dagen. Goed dat je hebt kunnen nadenken o ...
Dank je. Het wachten tot vrijdag lukt wel. Zoals ik zei heb ik het al een plaatsje gegeven. En beter ror vrijdag wachten met de zekerheid dat het dan ook echt weg is, dan weken in onzekerheid leven, niet wetende wanneer het er zal zijn met een aansleep.
Ze heeft ook medicatie voorgesteld maar dat wou ik sowieso al niet. De eerste keer was met meds en ik heb echt heel hard afgezien, moest toen naar de spoed en toch nog een curretage. Dus het is me de hussle niet waard allemaal. Gewoon meteen curretage en klaar, om het zo cru te zeggen... Tis allemaal al zwaar genoeg zo.
Ik wens je heel veel sterkte. Heb jij al beslist hoe je het zal doen ?
één jaar geleden
Ja dat snap ik wel, sterk van je ! Daar ben ik momenteel nog jaloers op.
Nee heb nog geen info gekregen van de dokter, enkel van wat ik heb opgezocht maar heb pas deze avond 22u een afspraak dus ja met medicatie zal pas voor morgen zijn veronderstel ik.
Zo veel vragen die ik heb, hoe zit het met werk en dergl. En daar pas zo laat antwoord op is erg vervelend
één jaar geleden
Reactie op Liess_
Ja dat snap ik wel, sterk van je ! Daar ben ik momenteel nog jaloers op.
Ne ...
No stress. Het zal vanavond allemaal wel duidelijk worden. Ook wat het beste bij jou aansluit zal duidelijk worden... Effe door de zure appel bijten. Werk is idd lastigmaar ze zullen jetoch ff moeten missen, dus probeer vooral bij jezelf stil te staan en niet bij je bazen indien je voor een firma werkt.
💞
één jaar geleden
Reactie op Yawell
Dank je. Het wachten tot vrijdag lukt wel. Zoals ik zei heb ik het al een p ...
Oh ik heb ook zo afgezien met die medicatie, en zojuist te horen gekregen bij de gyn dat er nog steeds weefsel zit, dus ik mag morgenochtend opnieuw pilletjes opsteken 😓 kben mentaal en fysiek eff op. Donderdagavond zal ze kijken of alles dan weg is, zoniet keijg ik vrijdag curretage.. ik snap niet waarom
Ik die niet direct mag! Ze zegt me dat het risico’s met zich meebrengt, en door mijn lage eicel reserve en leeftijd (37j) geen risico’s wil nemen, maar als het dan vrijdag toch mss moet dan voelt dat mentaal ook weer slecht! Ben eff radeloos 🙈 gaat morgen wel weer lukken maar ik bewonder je positiviteit op dit moment! ❤️🙏🏼
één jaar geleden
Oh ik heb ook zo afgezien met die medicatie, en zojuist te horen gekregen b ...
OH wat jammer dat het niet meteen zijn effect heeft. Wij zijn net terug van de gynaecoloog en heb ook andere opties gevraagd dan medicatie maar operatie doen ze echt niet graag. Als ik het niet verwerkt krijg om medicatie te nemen mag ik volgende week langs gaan voor curretage maar weet niet wat ik moet doen. Heb enorm schrik voor wat de medicatie te weeg gaat brengen. Bang voor de pijn en het bloed
één jaar geleden
Oh ik heb ook zo afgezien met die medicatie, en zojuist te horen gekregen b ...
Ohjee, ik begrijp dat je er effe door zit. Dit is ook echt wel heavy om te dragen allemaal !!!
Bij mij stelde ze meteen de curretage voor. Toen ik mijn bezorgdheid uitte over de neven effecten hiervan, verzekerde ze me dat dit geen enkele gevolgen heeft en al zeker niet op je vruchtbaarheid. Eerlijk... Ik sta heel sceptisch tegenover de westerse geneeskunde, dus ik twijfel nog steeds of ik er wel goed aan doe... Het is echt afwegen. Maar zie, dat is dan prexies wat ik wil vermijden... Zoveel moeite doorstaan om dan uiteindelijk toch die curretage te moeten ondergaan.
Kvind het echt 'kak' voor je ! Hou vol je kan het !!! Er staat vast iets moois op jou te wachten. ❤️ Hou ons op de hoogte