61 Reacties

één jaar geleden

Ik denk persoonlijk als je het berekend dat je spijtig genoeg ervan uit moet gaan dat het een miskraam wordt ( je hcg zou nu rond de 29.000 moeten zijn mits het elke 2 dagen verdubbelt. Ik hoop uit de grond van mijn hart voor jou dat het toch een positieve afloop kent.. dikke knuffel en courage😔🤍

één jaar geleden

Jou verhaal is heel herkenbaar voor me, mijn hcg steeg bij mijn miskramen ook niet voldoende en de echo kwam niet overeen met het aantal weken. Ik vrees dat je je moet voorbereiden op het ergste. Ik hoop uit de grond van men hart het niet zo is maar vrees er een beetje voor 😪 veel sterkte 💞

één jaar geleden

Veel sterkte!! 🩷 ik hoop ook echt hard voor je dat het positief nieuws is maandag! Ik zit ook in een emo situatie, donderdag op 8w 1ste echo gehad maar vruchtje was maar 6w4d groot, hartje klopte wel maar ze vrezen dat het niet goed zal aflopen, elke dag is zo bang afwachten nu.. en aftellen naar dinsdag voor een check up, HCG was de week voor de echo wel goed dus had het niet zo zien aankomen

één jaar geleden

Veel sterkte!! 🩷 ik hoop ook echt hard voor je dat het positief nieuws is ...
Ik heb hetzelfde als jou!! En mag ook dinsdag teruggaan. Ook heel erg bang voor hoe het zal verlopen.. :(

één jaar geleden

Reactie op marie9090

Ik heb hetzelfde als jou!! En mag ook dinsdag teruggaan. Ook heel erg bang ...
Verschrikkelijk he die onzekerheid! Veel sterkte voor jou ook en goede moed houden! 🫶🏼

één jaar geleden

Hebben ze je iets van medicatie nog meegegeven? Hoe was je progesteron waarde? Ik hoop oprecht dat dit nog goed kan komen! Voor mij was het helaas al gedaan , echo zag er nog ok uit maar bloedwaarde toonde aan hCG 12.

één jaar geleden

Reactie op Miever

Hebben ze je iets van medicatie nog meegegeven? Hoe was je progesteron waar ...
Oh sorry om dat te horen, veel sterkte! 💔 ik voel me ondertussen ook niet meer zwanger, geen symptomen meer.. dus ik ga ervan uit dat mn hcg levels ook gedaald zijn! Progesteron waarde was ook goed toen, ik nam er al bij van voor mn zwangerschap moest er 3 per dag opsteken..

één jaar geleden

Verwijt vooral jezelf niks! Alles wat je hebt kunnen doen, heb je gedaan. Chromosomale afwijkingen gebeuren en Moeder Natuur doet dan haar werk. Niks had je hierop kunnen voorbereiden. We rouwen, en geven ons sterrenkindje een plaats.

één jaar geleden

Reactie op Miever

Verwijt vooral jezelf niks! Alles wat je hebt kunnen doen, heb je gedaan. C ...
Mooi gezegd! 🍀 ik heb nog een mini beetje hoop, maar anders zal ik dat zeker doen! Veel geluk voor de toekomst ❤️

één jaar geleden

Mooi gezegd! 🍀 ik heb nog een mini beetje hoop, maar anders zal ik dat zek ...
Veel succes vandaag!

één jaar geleden

Ja idem. Volgens berekening ben ik bijna 8 weken, maar volgens de echo 6 mrt een traag kloppend hartje. Twee weken geleden was em hcg 2000 , nu is die 9000 , amper gestegen dus en te laag volgens de berekening. Maandag moet ik terug voor een echo, maar heb eigenlijk al de hoop opgegeven. Moeder natuur doet idd zijn werk maar, ik lees dan ook weer dat het kan zijn dat je placenta zijn werk niet doet en daardoor de embryo onvoldoende voedingsstoffen binnen krijgt en op termijn te weinig zuurstof. Als ik me dat dan voorstel dat mijn lichaam zijn taak niet verricht en dat kindje zit te vechten voor zijn leven, breekt mijn hart in duizend stukken... Hopelijk lukt het uiteindelijk wel , voor ons allen ...

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Ja idem. Volgens berekening ben ik bijna 8 weken, maar volgens de echo 6 mr ...
Wat super naar voor je. Ik herken het gevoel sterk van schuldgevoelens hebben en het gevoel dat je lichaam je kind faalt na mijn miskraam. Echter heeft mijn gynaecoloog mij echt op het hart gedrukt dat in het 1ste trimester (en vooral de 1ste 6-8w) het dat de grootste oorzaak een ontwikkelingsfout is (mutatie in celgroei) waar we zelf weinig invloed op hebben. Een fout dit ertoe leidt dat de vrucht niet levensvatbaar is. De kans dat het onze fout is is klein. Daar heb ik me aan opgetrokken.

één jaar geleden

We zitten met enorm veel " wat als'jes" en we willen zoveel mogelijk controle. Ook om 100% zeker te zijn dat we echt ALLES geprobeerd hebben om het een kans te geven. En we willen weten wat er is misgegaan zodat dit niet opnieuw gebeurt. Ik probeer me ook vast te houden aan de gedachte dat er gewoon chromosomaal iets fout was en dat het beter zo geëindigd is dan een leven vol pijn en verdriet.

één jaar geleden

Vandaag te horen gekregen dat het bij mij niet overleeft heeft. Mijn gevoel zat helemaal juist... Voelde al de hele week niks maar dan ook niks meer van symptomen. Woensdag had ik zelf een intens gevoel van verdriet alsof mijn lichaam het gevoeld had. Vruchtzakje zag er goed uit maar het embryo was niks gegroeid en er was geen hartslag meer te bespeuren... Omdat dit al de tweede keer is heb ik vagina pillen voorgeschreven gekregen die zouden helpen bij de innestelling... Ik heb hier totaal geen kennis over en zou wel eens wat opzoekwerk hierover willen doen alvorens ik deze pillen neem...

één jaar geleden

*vaginale pillen dus :p

één jaar geleden

Sterkte! Wat is naam van die pillen?

één jaar geleden

Reactie op pagna

Sterkte! Wat is naam van die pillen?
Dat heeft ze niet gezegd, zal het pas weten wanneer ik met mijn ID naar de apotheek ga, daarom beetje beu want wil het opzoeken alvorens ik effectief naar de apotheek ga 😅🙈

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Vandaag te horen gekregen dat het bij mij niet overleeft heeft. Mijn gevoe ...
Heel veel sterkte meid! Gek he hoe je lijf het inderdaad onbewust al doorheeft. Ik herken je gevoel. Volgens mij zijn dit pillen met hormonen. Ik heb er allesinds wel al veel goede verhalen van gehoord! Ik zou het zeker een kans geven ! Ik hoop je snel een goede zwangerschap mag hebben ❤️

één jaar geleden

Reactie op Maaike C

Heel veel sterkte meid! Gek he hoe je lijf het inderdaad onbewust al doorhe ...
Dank je maaike. Ik wens je evenveel toe :)

één jaar geleden

Reactie op Yawell

Dat heeft ze niet gezegd, zal het pas weten wanneer ik met mijn ID naar de ...
Ik ga ervan uit dat het progesteron pillen zijn . Iets van utrogestan. Deze krijgen vrouwen in een fertiliteitstraject ook standaard. Profesteron beschermt de slijmlaag van de baarmoeder. Helpt tegen innesteling maar ook bij dreigende miskraam.