13 Reacties

6 maanden geleden

Al mijn schatjes blijven tot min 1 jaar bij me op de kamer . Ook omwille van de bv dat ik niet telkens naar een andere kamer moet

6 maanden geleden

Ik zal de baby ook in het begin bij ons leggen en zien hoe dit verloopt

6 maanden geleden

Wij leggen ze in haar eigen kamertje

6 maanden geleden

Wij laten de kindjes bij ons slapen in de wieg van de buggy tot 1 week na de start van de creche. Als die grote eerste indruk goed verteerd is, gaan ze naar hun eigen kamer 👍

6 maanden geleden

Ons dochtertje heeft tot 3 maand bij ons geslapen in de co sleeper. Toen we terug moesten werken is ze naar haar eigen kamertje verhuisd. Ze sliep toen wel al door. Ik denk dat we dit nu terug zo gaan proberen.

MOD

6 maanden geleden

Hier van de eerste keer op eigen kamer :)

6 maanden geleden

Bij ons op de kamer in de co-slaper en van daaruit gaan we zien, wanneer hij er zelf klaar voor is om alleen te slapen. Staat geen tijd op bij ons, is tenslotte een baby, die hebben nabijheid nodig denk ik.. ☺️

6 maanden geleden

In het begin bij ons in de kamer in een co-sleeper, we weten nog niet tot welke leeftijd maar max. Tot hij 1jaar oud is.

6 maanden geleden

Ik was bij mijn eerste overtuigd hij op zen eigen kamer zou slapen. Tot je dat hummeltje ineens in die lege kamer moet leggen 😅 zijn bed versleurd en de dag nadien om een cosleeper!

6 maanden geleden

Hier ook een co sleeper in onze kamer tot 6 maand. Dan nog even in de co sleeper in eigen kamertje tot een jaar ongeveer. Omdat ze vanaf 6 maandjes blijkbaar al gewoontes aanleren. Zo zal de switch mss makkelijker gaan van onze kamer naar zijn kamertje.

6 maanden geleden

Mijn eerste dochter heeft tot 8maanden bij ons in de kamer geslapen in haar cosleeper. Ik denk dat K&G (in België) dit ook adviseert tot 6m wegens risico wiegendood. Met ons tweede dochtertje plannen we hetzelfde te doen.

6 maanden geleden

Ik was altijd van gedacht om ons kindje onmiddellijk op haar eigen kamertje te laten slapen. Heb voor de zekerheid toch een co-sleeper in huis die ik leen van mijn vriendin. Voor het geval ik toch van gedacht verander als ze geboren is 🤭 In ieder geval wil ik het zeker niet te lang uitstellen om haar op haar eigen kamertje te laten slapen.

6 maanden geleden

Bij ons op de kamer in haar wiegje. Het is ons eerste kindje, we gaan zien hoe het loopt.:)