21 Reacties

één jaar geleden

Vanavond bij een etentjes, kan niet meer wachten😅

één jaar geleden

Reactie op lienenjeroen

Vanavond bij een etentjes, kan niet meer wachten😅
Succes! Hoe ver ben je?

één jaar geleden

Reactie op Saartje296

Succes! Hoe ver ben je?
6 weken

één jaar geleden

Ik heb het ook na 5 weken aan men ouders en schoonouders vertelt☺️

één jaar geleden

Hebben jullie al een echo gehad of wachten jullie er niet op om het te vertellen?

één jaar geleden

Reactie op Vik123

Hebben jullie al een echo gehad of wachten jullie er niet op om het te vert ...
Nee dat is nog 2 weken😅

één jaar geleden

Ik ben te onzeker om het nu al te vertellen… eerste zwangerschap, af en toe bruin verlies… ik ben nu 6 weken, maar gaan het pas op kerst tegen onze ouders vertellen! Volgende week vrijdag eerste echo, hopelijk brengt dat al wat rust in mijn hoofd! 🙌🏼 Hierna durf ik het misschien wel al vertellen tegen mijn beste vriendin

één jaar geleden

Ik heb maandag de eerste echo. Daarna zullen we het aan onze ouders vertellen

één jaar geleden

Wij vertellen het ook pas na de eerste echo aan de ouders. Pas in de dertiende of veertiende week aan de rest van de wereld. 😉

één jaar geleden

Ik vertel pas als baby hartje klop is of 3 maand

één jaar geleden

Reactie op P1993

Ik ben te onzeker om het nu al te vertellen… eerste zwangerschap, af en toe ...
Ik ben ook heel onzeker omdat het heel moeilijk was om zwanger te raken.. ik ben nu 5 weken en ga het tegen familie en vrienden pas met Nieuwjaar vertellen. De rest van de wereld nog later zelfs ;)

één jaar geleden

Hoe gaan jullie dat doen? Hebben jullie toffe ideetjes ?

één jaar geleden

Reactie op Vik123

Hoe gaan jullie dat doen? Hebben jullie toffe ideetjes ?
Hier ga me dochtertje op haar T-shirt dat zij grote zus 🥰

één jaar geleden

Wij hebben gisteren het aan onder ouders verteld. Ze waren enorm verrast omdat het ook niet gepland was, maar er zijn super blij voor ons. We hebben onze beide ouders dezelfde cadeautjes gedaan, namelijk een slabbetje met de tekst: ' deze slap is voor bij oma en opa. En twee rompertjes met: in elk rompertje zit een klein gelukje. Ze kijken er enorm naar uit langs allebei de kanten 🥰

één jaar geleden

Wij hebben het tegen enkellingen al gezegt maar niet veel mensen weten ervan.. Tegen mijn schoonouders durven we niets zeggen.. aangezien ze altijd heel negatief waren toen we zeiden dat we graag een 3e kindje zouden willen.. 😓

één jaar geleden

Ik woon thuis en ben pas 22 dus ik heb het direct aan mijn moeder verteld (die steunt mij in alles) en in de avond tegen me vader ook mijn vriend heeft het direct aan zijn ouders verteld

één jaar geleden

Na eerste echo, 20 december… even afwachten dus.

één jaar geleden

Reactie op Mara95

Na eerste echo, 20 december… even afwachten dus.
Wij ook na de eerste echo (20 december). Denk dat we het op kerstavond vertellen, dan ben ik 12 weken. Succes! 🤞🏻

één jaar geleden

We gaan het vertellen met Kerst, dan ben ik 10 weken zwanger. We wachten deze keer liefst niet te lang met het te vertellen.

één jaar geleden

Reactie op P1993

Ik ben te onzeker om het nu al te vertellen… eerste zwangerschap, af en toe ...
Of je nu ‘zeker’ bent van de zwangerschap of niet… Je moet vooral doen waar je je goed bij voelt. Als je bv nu al graag steun wil in deze onzekere tijden, dan zou ik niet aarzelen om het te vertellen aan je naasten. Ze zijn er voor jou in goede en slechte tijden normaal gezien.