66 Reacties

één jaar geleden

Hi! Ik was opweg naar een fertiliteitstraject. Ze hebben een heel lage AMH waarde vastgesteld/ lage eicel reserve, en dat zelfs voor mijn 37j . Ik kreeg 3 maand om het op een natuurlijke manier te proberen, ze gaven dit een kleine kans. Schuimtest gekregen via de eileiders en moet sinds september 3x per dag progesteron pilletje inbrengen. En maand geleden was het prijs, ik geloof het nog steeds soms niet en ben daarom waarschijnlijk ook nog net wat ongeruster… 1ste keer zwanger ☺️ nu 5weken 5 dagen

één jaar geleden

Hi! Ik was opweg naar een fertiliteitstraject. Ze hebben een heel lage AMH ...
Wat leuk ! Proficiat! Bij ons het 4e traject op een tijdspanne van dikke 10jaar.. 🙈 Momenteel ben ik pril zwanger van ons 3e kindje ☺️ 4w5d.

één jaar geleden

Hoii In augustus (na jaar proberen en 1 miskraam) gestart met iui...spuitjes in de buik en inseminatie....nu 4 weken en 5 dagen zwanger ...en dit op natuurlijke manier...wij zijn op reis geweest voor twee weken en los gelaten (ze hadden ons gezegd dat natuurlijk niet ging lukken) dus een maandje pauze...en nu hopelijk een blijvende zwangerschap...💪💪 Succes!!!!

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Wat leuk ! Proficiat! Bij ons het 4e traject op een tijdspanne van dikke ...
Dankje!! Dus bijna elke keer een succesvol traject gehad? Wat goed! Jij ook proficiat 🤩

één jaar geleden

Reactie op Baby july

Hoii In augustus (na jaar proberen en 1 miskraam) gestart met iui...spuitj ...
Superleuk!! We duimen allemaal voor elkaar en gaan van het positieve uit! 💪🏼 je hoort het best veel mensen die even relaxen en de stress loslaten.. en hup!

één jaar geleden

Hallo! Ik ben nu zwanger van m’n 2e poging op paar maanden tijd ☺️

één jaar geleden

Wij probeerden al 3 jaar geen succes. Ik heb endometriose en mijn man had 4jaar geleden chemo gekregen+1 teelbal verwijderd. Gynaecoloog had 2jaar geleden gezegd dat het zonder IVF nooit ging lukken. Toch blijven proberen zoeken naar alternatieve manieren. Begin dit jaar miskraam 4+4, deze zomer miskraam 4+1 September besloten om toch naar de fertiliteit kliniek te gaan. Oktober 1ste maal insiminatie en van den eerste keer prijs 😁 nu 6+5 hopelijk blijft alles goed deze keer.

één jaar geleden

Dankje!! Dus bijna elke keer een succesvol traject gehad? Wat goed! Jij ook ...
Oei nee🙈 helemaal niet.. 4x moeten spuiten, 4x pick ups.. dit is mijn 13e terugplaatsing 🙈 Heb 2x een jaartje pauze genomen van alles ook omdat het te zwaar werd met de vele miskramen... Maar waar een wil is , is een weg en we wouden gwn niet opgeven. Toen we voor het eerst ouders werden wisten we van oke het kan en was het enkel kwestie van volhouden en doorzetten als we er nog zouden willen. Gisteren bij de vitaliteitsecho was er niet veel te zien en zei de gynaecoloog ook dat we een miskraam niet kunnen uitsluiten en ik moest wachten op mijn HCG. Deze is gelukkig wel goed dus extra hard hopen en duimen dat er volgende week een leuke echo is waar we toch al een vruchtje op kunnen zien 🥰 Proficiat mama's! X

één jaar geleden

Reactie op nanoujohn

Wij probeerden al 3 jaar geen succes. Ik heb endometriose en mijn man had 4 ...
Wat leuk dat het toch vlot is verlopen eens jullie gestart zijn ! Een vriendin van me zit in gelijksoortige situatie, haar man had ook teelbalkanker gehad en chemo en zou dus geen goeie zwemmers hebben.. 2 x zwanger geraakt door ivf en nadien nog eens 2x natuurlijk 🤪🙈 Ik denk dat de zwemmers van de man na verloop van tijd mss herstellen ? Geniet van je zwangerschap!

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Wat leuk dat het toch vlot is verlopen eens jullie gestart zijn ! Een vri ...
Dankje, Ze verbeteren wel na verloop van tijd maar het meeste dat toch geholpen had was causopractie voor de restanten van de chemo weg te halen. en fertility for men

één jaar geleden

Na 6 iui en 3 icsi pogingen ben ik in augustus 2021 bevallen van een dochter. Nu bij de eerste icsi poging meteen zwanger. 😁 Wel beide keren maar 1 embryo dus super veel geluk gehad! Nu hopen dat alles vlot mag verlopen...🤞🍀

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Oei nee🙈 helemaal niet.. 4x moeten spuiten, 4x pick ups.. dit is mijn 13 ...
Oei sorry 🥺 ik had je misbegrepen! Een harde lange weg, moet emotioneel heel heftig geweest zijn! We duimen allemaal superhard mee voor je 🫶🏼 volgende week wordt een goeie!!

één jaar geleden

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger van mijn tweede IVF ronde. Ooit gestart met zelfinseminatie, leverde na een jaar niets op. Daarna iui, 1 positieve test maar werd een miskraam. Daarna ivf ronde 1. Eerste terugplaatsing zwanger, maar weer een miskraam. Tweede terugplaatsing bracht me mijn eerste kindje 🥰 In oktober opnieuw een ivf ronde gestart (als alleenstaande deze keer) voor een tweede en gelijk van de eerste terugplaatsing.

één jaar geleden

Reactie op JosieH

Ik ben nu voor de tweede keer zwanger van mijn tweede IVF ronde. Ooit gesta ...
Proficiat! Hoever ben je nu al ? En wnr mag je voor je eerste vitaliteits echo gaan ? Spannend hé !

één jaar geleden

Dankjewel! Jij ook! Ja, heel spannend. Ik heb vorige week een bloedafname gehad en heb er deze week een tweede. Echo wordt pas afgesproken als het hcg goed stijgt. Vorige keer was het 401 op 4 weken. Ben morgen 5 weken.

één jaar geleden

Ik heb de zwangerschap te danken aan een fertiliteits traject. Ik heb namelijk pcos en ben dan bij het fertiliteits centrum terecht gekomen. Bij mij is het met hormonen medicatie gelukt vanaf de eerste poging. Ik ben nu als ik goed geschat heb 6 weken zwanger. En de bloeduitslagen van vorige week waren heel goed. Hcg stond op 12111. Op 8/9 weken ga ik mijn eerste echo krijgen.

één jaar geleden

Reactie op Tutenelb

Ik heb de zwangerschap te danken aan een fertiliteits traject. Ik heb namel ...
Wat spannend ! Proficiat! Leuk dat het zo snel gelukt is 👍

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Wat spannend ! Proficiat! Leuk dat het zo snel gelukt is 👍
Dank je. Ik brand een kaarsje voor jou 🕯️

één jaar geleden

Hey, ik heb pcos en wist dat ik nooit op natuurlijke manier zwanger zou geraken dus ben bij m’n gynae geweest voor te starten met traject. Ik ben midden aug begonnen 1 maand lang hebben we gezocht welke dosis bij me werkt dus tot midden-eind september. Begin oktober heb ik mijn menstruatie gehad en einde van de maand moest ik testen en ben zwanger 🙈 morgen 7 weken en eerste echo😍. En jij?

één jaar geleden

Reactie op Ikra neva

Hey, ik heb pcos en wist dat ik nooit op natuurlijke manier zwanger zou ger ...
Wat leuk dat het toch vlot verlopen is en je van de eerste keer zwanger bent !! 🎉 Proficiat! 🎉 Ik ben momenteel 5w5d, heb vandaag een vitaliteits echo gehad waar wel op te zien was dat er nog groei achterstand is.. over 2weken mag ik teruggaan. Als dan ons kleintje voldoende gegroeid is en een mooie hartslag heeft gaan we verder! Zo niet..... Moeten we de zwangerschap afbreken 😥.. We blijven hopen op goed nieuws!🙏