165 Reacties

één jaar geleden

Nog niet maar over 2 weken kan ik ze hier wel delen met je 😊

één jaar geleden

5 weken en 5 dagen 🫶🏻

één jaar geleden

Hallo Ik heb dinsdag een vitaliteitsecho gehad en deze was kop op 5w en die zag er zo uit. Je ziet niet zoveel, maar dat is wat je moet zien op 5w. Ik mag 27/11 gaan voor de volgende echo 🥹🥹

één jaar geleden

Reactie op yaravdw

Hallo Ik heb dinsdag een vitaliteitsecho gehad en deze was kop op 5w en d ...
Dankjewel voor je echo! Ikzelf heb ook op 5w0d een vitaliteits echo gehad.. mijn gynaecoloog is niet zo positief over hoe klein het vruchtje is.. waardoor ik mij doodongerust maak... Maandag ben ik 5w5d en krijg ik een nieuwe vitaliteit echo en bloedname.. ( omdat het een fertiliteitstaject is ) Ik hoop zoooo hard dat het vruchtje gegroeid zal zijn ! Maar jou echo geeft me een klein beetje hoop 🤞

één jaar geleden

8 weken 🫶🏼

één jaar geleden

Dit is trouwens mijn echo op exact 5w

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Hou ons zeker op de hoogte!

één jaar geleden

Reactie op mriewright

Hou ons zeker op de hoogte!
Doe ik ! Bij jou is het echt al een zo'n klein mini Mensje! Je ziet de armpjes en beentjes al ☺️

één jaar geleden

Echo op 5 weken + 5 dagen

één jaar geleden

Dit is mijn echo op 6 weken. Ik had toen gebeld omdat ik hevige krampen had en mocht dan langskomen. Hopelijk groeit jij jou alles mooi door!

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Dankjewel voor je echo! Ikzelf heb ook op 5w0d een vitaliteits echo gehad ...
Wat heb jij allemaal gebruikt tijdens traject🤗

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Dit was de mijne vandaag op 5w+4d. Ook op 27/11 een nieuwe echo gepland voor hopelijk meer te zien.

één jaar geleden

Reactie op Ikra neva

Wat heb jij allemaal gebruikt tijdens traject🤗
Goh.. zoveel 😅 dit keer gonal f, pregnyl , inprosub , utrogestan , amengel capsule... Enz enz .. 🥴

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Goh.. zoveel 😅 dit keer gonal f, pregnyl , inprosub , utrogestan , amengel ...
Gebruik je nog steeds utrogestan?

één jaar geleden

Reactie op Ikra neva

Gebruik je nog steeds utrogestan?
Nee momenteel amengel 400 dit is 2x zo straf als utrogestan... En ik spuit ook dagelijks inprosub rechtstreeks in mijn buik. Dat is ook pure progesteron 💉🥴

één jaar geleden

Echo op 5 weken + 5 dagen
Is dat een inwendige echo of op je buik?

één jaar geleden

Dit is mijn echo rond week 5, het was een inwendige echo. Ik heb ook een paar van jullie echo’s gezien op 5 weken maar dat zag er precies anders uit … Kan dat zijn doordat het inwendige echo was ? Want bij sommige zie ik binnen de ‘bolletje’ ook nog een andere ‘bolletje’…

één jaar geleden

Reactie op Iona4

Dit is mijn echo rond week 5, het was een inwendige echo. Ik heb ook een pa ...
Mijn echo was ook een inwendige. En ziet er bijna exact uit zoals die van jou.. zei de gynaecoloog hier iets van ? Het circeltje dat je in de zwarte vlek ziet bij andere echo's is de placenta en als daarbij nog een bolletje is , is dat de baby. Als je dit nog niet op de echo hebt moet het vruchtje nog groeien zeiden ze mij. Alleen kreeg ik al 2x te horen dat mijn vruchtje veel te klein is voor 5weken daarom ik andere mama's hun echo's even vraag ter vergelijking... 🤞🤞🤞

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Mijn echo was ook een inwendige. En ziet er bijna exact uit zoals die van j ...
Ik heb geen vragen gesteld omdat dit mijn eerste zwangerschap is en weet niet wat ik eigenlijk op een echo moet verwachten. Ze zei wel dat het vroeg is om een fetus te zien en dat het voor moment er zeer goed uit ziet en dat het goed vastgenesteld is.

één jaar geleden

Reactie op nahlie

Mijn echo was ook een inwendige. En ziet er bijna exact uit zoals die van j ...
Ze zei ook wel dat de grotte van mijn baby 4.4 mm was op die moment… Met wat ik op internet gezien heb is dat groot genoeg voor 5 weken.