52 Reacties

7 maanden geleden

Vorige week zijn we naar de gynaecoloog geweest en toen was ik 26w en toen woog hij iets meer of een kilo

7 maanden geleden

Ik weet het niet op 27 weken maar op 25 weken zou ze volgens deze app 710gr moeten wegen en ze woog 866gr maar de gynaecoloog zei ook tegen mij dat dit goed was en dat ze op een normaal gewicht zit🙈😅

7 maanden geleden

Ik zat vorige week op 28 weken en de baby werd geschat op 1,3 kg en zou perfect volgens het aantal werken zijn.

7 maanden geleden

Ik ben gisteren geweest op 26w3 en weegt 932g

7 maanden geleden

Hier op 25+4, 850 gram. Was normaal volgens de vroedvrouw. Ik heb soms de indruk dat elke vroedvrouw en gynaecoloog iets anders zegt🫣 niet iedereen bevalt van een baby van 3,5kg. Hangt ook af van hoe jij en je partner gebouwd zijn natuurlijk. Als ze niet zeggen dat het alarmerend is, zou ik je niet teveel zorgen maken. Wie weet doet die nog een groeispurtje de komende weken :)

7 maanden geleden

26w+2 en 960gr

7 maanden geleden

27+2 en 1kg230

MOD

7 maanden geleden

26+3 en mijn baby was 35cm en woog 995gram. Ben nu 27+3 en vermoed dat ze al boven een kg zit ondertussen

7 maanden geleden

Op 25+5 was de onze 807g en ze zeiden dat dit perfecte gemiddelde was

7 maanden geleden

28 weken hier en baby 1kg300. Maar fixeer u daar niet te veel op.

7 maanden geleden

Op 27+5w 1kg200 en daarmee zat hij volgens de gynaecoloog op P65 (dus iets boven gemiddeld) maar volgende keer kan hij er net zo goed weer onder zitten 🙃

7 maanden geleden

29+1 weken en mijn baby was al 1k300 ( een meisje )

7 maanden geleden

Gisteren met 27+2 was ze 1kg076 en was volgens vroedvrouw mooi op gewicht. Ik zou me zeker geen zorgen maken want bij de gynaecoloog op 24 weken was ze iets onder gewicht en ineens is dit op die 3 weken helemaal in orde gekomen.

7 maanden geleden

25 weken en vandaag naar de gynaecoloog geweest en 728 gr iets onder de curve , maar toch was ze gerustgesteld// de uitgebreide suiker test was ook goed 😊

7 maanden geleden

Ik zou me er niet te veel op vastpinnen, zolang het niet zo heel erg groeiverschil is... het blijft ook nog altijd een schatting. Bv bij mijn zoontje 2j geleden 'smorgens op controle geweest en werd geschat op 3kg800 van gewicht. 'S avonds bevallen en hij woog 3kg050... dus de gynaecoloog zat er 750gram er naast...

7 maanden geleden

Hier bijna 28 weken en 970 gram. Het blijft een schatting dus maak je maar niet al te veel zorgen! 🫶

7 maanden geleden

29 weken en onze baby werd vorige week geschat op 1kg300

7 maanden geleden

28+5 en geschat op 1449 gr. een meisje

7 maanden geleden

Op 26w3d geschat op 1kg300 maar de papa is ne grootte dus vandaar zij onze gynaecoloog. Is iets boven de curve, hij zou zo’n 2 weekjes voorlopen.

7 maanden geleden

29 weken en 1450 gram (jongen). Volgens gynaecoloog normaal