15 Reacties

4 maanden geleden

Ik slaap er al sinds week 7 mee en ik vind het zalig!

4 maanden geleden

Reactie op laurah2307

Ik slaap er al sinds week 7 mee en ik vind het zalig!
Ik ga het vanaf vanavond proberen 8,5 weken zwanger nu

4 maanden geleden

Wij bestellen er eentje begin volgende week (ik ben morgen 9 weken)

4 maanden geleden

Iemand suggesties voor goede zwnagerschapskussens ?

4 maanden geleden

Hier 9weken. Heb altijd een extra kussen. Dus heb er ook een besteld ❤️ (slaap heel slecht)

4 maanden geleden

Slaap je dan beter/vaster? Heb niet de indruk dat ik nu ergens last van heb, alleen dat ik vaker wakker word en precies niet meer vast kan slapen

4 maanden geleden

Iemand suggesties voor goede zwnagerschapskussens ?
Geen idee. Ik hoor het ook graag. Ik las wel al dat het niet te plat (te zacht) mag zijn. Sommige geven blijkbaar weinig of geen steun omdat ze zo plat zijn. Maar ook dat zo'n kussen nog lang van pas komt. Bv als je kindje leert zitten maar nog niet zo stabiel zit (lees vaak omvalt) kan je dit kussen rond je kindje leggen zodat het niet met het hoofdje tegen de grond valt, maar op het zachte kussen.

4 maanden geleden

Ik wil wel weten welke jullie hebben en welke fijn is! :D

4 maanden geleden

ik slaap sinds week 7 ermee het slaapt zoveel beter echt een aanrader!

4 maanden geleden

Reactie op Pippaa

Bekijk Strex Zwangerschapskussen XXL - 280cm - Afneembare Hoes - Zijslaapkussen / Body Pillow / Lichaamskussen / Voedingskussen op: https://www.bol.com/nl/p/strex-zwangerschapskussen-xxl-280cm-afneembare-hoes-zijslaapkussen-body-pillow-lichaamskussen-voedingskussen/9300000038709898?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

4 maanden geleden

Reactie op Pippaa

Ik heb een van Litollo, zo een U-vorm :)

4 maanden geleden

Reactie op 07feb2025

Slaap je dan beter/vaster? Heb niet de indruk dat ik nu ergens last van he ...
Tijdens mijn eerste zwangerschap zorgde dit voor minder krampen. Met te draaien tijdens mijn slaap lag ik soms wat op mijn buik wat voor krampen en misselijkheid zorgde met het kussen kon ik niet meer doordraaien waardoor deze problemen waren opgelost

4 maanden geleden

Hebben jullie tips voor goede kussens? Lees er heel veel waarvan de vulling snel plat is.

4 maanden geleden

Ik slaap hier al een halfjaar mee 😂 ik ben een buikslaper en heb heel veel last van mijn rug en bekken daardoor. Nu slaap ik altijd op het kussen en dat is de beste beslissing ooit. Ik raad wel een XXL kussen aan. Ik heb de mijne gekocht via bol met 2 wasbare hoezen voor een kleine 70 euro.

4 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap met de Litollo XXL in U-vorm geslapen, vanaf 14 weken ongeveer door bekkenproblemen. Ga hem voor mijn tweede zwangerschap nu ook weer gebruiken, slaapt heerlijk. 🥰